Search
Search
εποχικότητα keywords planner podcast

[35] Πως βλέπουμε την εποχικότητα ενός keyword σε 2′

Episode 35

Play episode

Στο σημερινό bonus της Τετάρτης σας λέμε πως βλέπουμε την εποχικότητα ενός search term με βάση το free tool που μας δίνουν τα Google Ads, το Keyword Planner.

Από την επιλογή Get search volume and forecasts, δηλώνουμε στη φόρμα τα Keywords που μας ενδιαφέρουν και πατάμε το Get Started, υπάρχει και η επιλογή για να ανεβάσουμε ένα έτοιμο αρχείο csv.

Έπειτα σε πρώτη φάση βλέπουμε την πρόβλεψη για το επόμενο μήνα. Προσοχή πάνω στη μπάρα να έχουμε επιλέξει το σωστό location & language που μας ενδιαφέρει. έπειτα πηγαίνουμε στη καρτέλα Historical Metrics

Εδώ πλέον βλέπουμε τα Search Volume Trends ανά μήνα. Με μπλε τα Total και με κόκκινο τα Mobile. πάνω δεξιά μπορούμε να επιλέξουμε την ημερομηνία. Στο πίνακα κάτω από τα charts θα δούμε τα avg. montly searches, το competition καθώς και μια τα αντίστοιχα bid (low & high range).

Από την καρτέλα Negative Keywords μπορούμε να προσθέσουμε μερικά negative keywords για να δώσουμε στα data μας περισσότερη συνάφεια.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.

Όλα τα podcast, άρθρα & info για το digital jam εδώ: https://digitaljam.gr/

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.

Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T

Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://bit.ly/30EyH4Y
Instagram: @digitaljam.gr

Dimitris Zacharakis: https://bit.ly/30GQE2M
Dimitris Kalaitzis: https://bit.ly/3gIv4R7

Μοιράσου το
Join the discussion

More from this show

Episode 35