Search
Search

Το τέλος των Expanded Text Ads;

expanded-text-ads-digital-jam

Εδώ και λίγες μέρες μια μεγάλη αλλαγή παρουσιάστηκε σε πολλούς Google Ads λογαριασμούς, η εξαφάνιση των Expanded Text Ads (ETAs). Τι συνέβει όμως;

Το θέμα το πρωτο-παρουσίασε στις 28/8 το Search Engine Land, και μόλις χθες το πρωτοείδα και σε δικούς μου λογαριασμούς.

Αρχικά, για παράδειγμα, στη καρτέλα Ads αν πατήσετε create ad ενδέχεται να εμφανιστεί μόνο η επιλογή των Responsive Search Ads (RSAs) & Ad variation.

Ενώ κατά την δημιουργία νέου search campaign ( ag group) , τα Google Ads θα σας μεταβιβάσουν απευθείας στην δημιουργία Responsive Search Ad.

Βέβαια ακόμα και σε αυτην την περίπτωση μην απελπιστείτε, γιατί αν παρατηρήσετε καλά στην οθόνη υπάρχει μια επιλογή για switch back to text ads.

Το switch back to text ads είναι διαθέσιμο ακόμα κατά την δημιουργία ad στα υφιστάμενα ad groups, δηλαδή και πάλι πατάτε για δημιουργία responsive και κάνετε εναλλαγή.

Ήρθε το τέλος των Expanded Text Ads;

Όχι ακόμα.

Τα έχουμε ξαναπεί στα και στα digital jam podcast, ότι η Google κάνει μια συνεχή προσπάθεια να αφαιρέσει στοιχεία που κάνουν δυσκολότερο το ad optimization στο smart bidding. Επίσημα όμως όπως διαβάζουμε στο Search Engine Land που κάλυψε το θέμα, ένας εκπρόσωπος της Google ανέφερε ότι πρόκειται για πείραμα.


“We’re always testing new ways to improve our experience for our advertisers and users, but don’t have anything specific to announce right now,”

Γιατί σε ενδιαφέρει

Ακόμα και αν πρόκειται για πείραμα της Google είναι σημαντικό να δούμε την μεγάλη εικόνα, τα ETAs φτάνουν στο τέλος τους. Αν διαχειρίζεσαι μεγάλους διαφημιστικούς λογαριασμούς χωρίς RSAs ετοιμάσου, προφανώς δεν θα γίνει η αλλαγή από την μέρα στην άλλη, αλλά είναι γεγονός ότι τα RSAs δουλεύουν και μάλιστα πολύ καλά.

Μην περιμένεις την Google να σε αναγκάσει να τα χρησιμοποιείς.

Μοιράσου το

Στην αγκαλία του PPC από το 2015 αναζητώ τρόπους να κάνω το performance λίγο καλύτερο. Κάθε Κυριακή τα λέμε στο Digital Jam Podcast.

Join the discussion

Further reading

google custom audiences expand podcast digital jam

[59] Google Custom Audiences Expanded

Στο podcast 59 μιλάμε για τις επιλογές expand στα Google Custom Audiences και πιο συγκεκριμένα για τις περιπτώσεις των: people who visited these...

CPM Podcast digital jam

[58] CPM: Μύθοι & Αλήθειες

Σε ένα ακόμα Digital Jam podcast έρχεται η σειρά του CPM (Cost-per-Mille). Είναι κακό το υψηλό CPM; Είναι καλό το χαμηλό CPM; Είμαστε σίγουροι ότι...

ctr μύθοι αλήθειες podcast digital jam

[56] CTR: Μύθοι & Αλήθειες

Στο επεισόδιο 56 ανοίγουμε τον φάκελο CTR (Click-Through-Rate). Απομυθοποιούμε το συγκεκριμένο metric με βάση τα δεδομένα της νέας εποχής. Πότε είναι...

Smart Shopping campaign standard shopping podcast

[53] Smart Shopping ή Standard Shopping;

Επανερχόμαστε για την 2η σεζόν του Digital Jam Podcast με το επεισόδιο 53. Στο σημερινό podcast συζητάμε ένα θέμα που μας προτείνατε στο Linkedin...

google affinity audience

Όλα τα Google Affinity Audiences

Τα Affinity Audiences στα Google Ads σε αντίθεση με τα in-market audience περιλαμβάνουν κοινά με πιο δυνατά ενδιαφέροντα. Είναι χρήσιμα ειδικά αν...