fbpx

Το Επόμενο Πρόβλημα των eshop’s

Στο Digital Jam 65 συζητάμε για το επόμενο πρόβλημα των eshops, το οποίο ίσως θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπήρχε πάντα, αλλά τώρα πλέον και εν μέσω Covid-19 φανερώθηκε ακόμα περισσότερο.

Κάνουμε για λίγο στην άκρη το digital marketing, τα Sales Channels και το User-Experience στο site, για να μιλήσουμε για Logistics & Operations.

Μετά το checkout

Συζητάμε για τα προβλήματα που παρουσιάζονται μετά την αγορά του προϊόντος, από την αποθήκη μέχρι την διανομή του προϊόντος. Η διαδικασία που ξεκινά μετά την αγορά στο e-commerce, είναι σήμερα ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο. Logistics, αποθήκες, ενημέρωση πελάτη και μεταφορά είναι σήμερα από τους παράγοντες που η αγορά δείχνει να έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.

Πως επηρεάζει το Marketing

Τα πλεονεκτήματα όλων των After-Sales διαδικασιών σήμερα αποτελούν CTAs και λόγοι για κάποιον πελάτη να προτιμήσει ένα κατάστημα για την αγορά του. Εξετάζουμε την περίπτωση του Skroutz Marketplace, που πρακτικά ο πελάτης αγοράζει πρώτα την εμπειρία και μετά το προϊόν.

Διαβάστε περισσότερα για το Skroutz Plus και το έξυπνο καλάθι εδώ

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 65