Στο Digital Jam 65 συζητάμε για το επόμενο πρόβλημα των eshops, το οποίο ίσως θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπήρχε πάντα, αλλά τώρα πλέον και εν μέσω Covid-19 φανερώθηκε ακόμα περισσότερο.
Κάνουμε για λίγο στην άκρη το digital marketing, τα Sales Channels και το User-Experience στο site, για να μιλήσουμε για Logistics & Operations.
Μετά το checkout
Συζητάμε για τα προβλήματα που παρουσιάζονται μετά την αγορά του προϊόντος, από την αποθήκη μέχρι την διανομή του προϊόντος. Η διαδικασία που ξεκινά μετά την αγορά στο e-commerce, είναι σήμερα ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο. Logistics, αποθήκες, ενημέρωση πελάτη και μεταφορά είναι σήμερα από τους παράγοντες που η αγορά δείχνει να έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.
Πως επηρεάζει το Marketing
Τα πλεονεκτήματα όλων των After-Sales διαδικασιών σήμερα αποτελούν CTAs και λόγοι για κάποιον πελάτη να προτιμήσει ένα κατάστημα για την αγορά του. Εξετάζουμε την περίπτωση του Skroutz Marketplace, που πρακτικά ο πελάτης αγοράζει πρώτα την εμπειρία και μετά το προϊόν.
Διαβάστε περισσότερα για το Skroutz Plus και το έξυπνο καλάθι εδώ
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz