fbpx

4 νέα για Google & Facebook στο αυτοκίνητο

Λόγω των ημερών έχουμε ένα μικρό επεισόδιο πάλι στο αυτοκίνητο που συζητάμε για 4 νέα/άρθρα των ημερών. Χρήσιμα νέα που ξεχωρίσαμε για Google Ads και για Facebook Ads.

Κουβέντα & συζήτηση για lead extensions beta στα Google Ads, ένα case για in-market audience RLSA, Facebook Search placement και το τέλος(;) των στατικών image banners στα Google Ads.

Outline

00:50 – Lead extension στα Google Ads – beta
02:40 – Χρήση in-market audience σε Search Ads (case study)
06:20 – Facebook search ad placement
07:40 – Έρχεται το τέλος των μη-responsive banners στα Google Ads

Footer Επεισοδίου

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.

Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!

⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.

Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T

Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr

Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
UncategorizedEpisode 9