5 Facebook Custom Audiences για Ninjas

facebook audiences ninja

Το facebook pixel σου δίνει την δύναμη να φτιάξεις κορυφαία custom audiences, σχεδόν ότι μπορείς να σκεφτείς. Σε αυτό το post σου αναφέρω 5 advanced custom audiences που μπορούν να βρουν εφαρμογή στα δικά σου facebook ad accounts!

Audience Αγοραστών συγκεκριμένων προϊόντων

Ορίζεις Custom Audience με βάση το event Purchase και προσθέτεις την παράμετρο content_ids, στην συνέχεια προσθέτεις τα ids των products που σε ενδιαφέρει. Απλό;

Audience με μεγάλο καλάθι

Ορίζεις Custom Audience με βάση το event Purchase και προσθέτεις την παράμετρο value, στην συνέχεια ορίζεις το ποσό που σε ενδιαφέρει με βάση το κρίτηριο που θες. πχ value >40 και θα έχουμε αγοραστές με καλάθι μεγαλύτερο από 40€

Event Clickers Audience

Ιδιαίτερη περίπτωση που χρειάζεσαι το κοινό που έχει κάνει κλικ πάνω σε κάτι (πχ έχει πατήσει για περισσότερες πληροφορίες σε ένα product page). Μπορείς να το κάνεις με χρήση google tag manager + facebook custom conversion (trigger το click που σε ενδιαφέρει) αλλά και το facebook event setup tool. Μόλις το δημιουργήσεις ως facebook

Search Audience

Κόσμος έρχεται και φεύγει από το site σας αλλά κάποιοι χρησιμοποιούν και το search του! Σε μεγάλο ποσοστό το search audience είναι αρκετά ποιοτικό ειδικά στα eshop. Το search audience μπορείτε να το στοχεύσετε ή γενικά (όλους δηλαδή) αλλά και στοχευμένα βάση των query/queries.

Device Audience

Παρότι μοιάζει περιττό καθώς τους χρήστες μπορείτε να τους στοχεύσετε μέσα από τα placements, αξίζει να σκεφτόμαστε πάντα ένα επίπεδο πίσω. Custom Audience διαμορφωμένα πάνω σε Device (andoid, ios, mobile, desktops) μας οδηγάει σε καλύτερα Lookalike Audience αλλά και σε πολλές περιπτώσεις μας διευκολύνει σε ιδιαίτερες ανάγκες. π.χ. Κοινό αγοραστών από iOS σημαίνει για εμάς ότι ολοκλήρωσαν την αγορά από το iPhone τους.

Μοιράσου το

Στην αγκαλία του PPC από το 2015 αναζητώ τρόπους να κάνω το performance λίγο καλύτερο. Κάθε Κυριακή τα λέμε στο Digital Jam Podcast.

Join the discussion

Further reading

facebook ad library

Facebook Ad Library σε 2 λεπτά

Στο bonus podcast της της Τετάρτης μιλάμε για το πιο must εργαλείο για να παρακολούθηση ανταγωνισμού στα Facebook Ads! Αν δεν το ξέρετε ήδη είναι το...

overlay facebook audience

Facebook Audience Overlap σε 2λεπτά

Στο Bonus (podcast) της Τετάρτης σας λέμε σε λιγότερο από 2 λεπτά πως να ελέγξετε το overlap μεταξύ 2 ή περισσοτέρων Facebook Audience. Σας έχει...

podcast attention hacks social media ads

Attention Hacks στο Digital Marketing

Την προσοχή σας παρακαλώ Τι ζητάμε όλοι κάνουμε ένα Social Media Post; Λίγη περισσότερη προσοχή! Στο επεισόδιο 26 του Digital Jam Podcast μιλάμε για...