Το facebook pixel σου δίνει την δύναμη να φτιάξεις κορυφαία custom audiences, σχεδόν ότι μπορείς να σκεφτείς.
Σε αυτό το post σου αναφέρω 5 advanced custom audiences που μπορούν να βρουν εφαρμογή στα δικά σου facebook ads accounts!
Audience Αγοραστών συγκεκριμένων προϊόντων
Ορίζεις Custom Audience με βάση το event Purchase και προσθέτεις την παράμετρο content_ids, στην συνέχεια προσθέτεις τα ids των products που σε ενδιαφέρει. Απλό;
Audience με μεγάλο καλάθι
Ορίζεις Custom Audience με βάση το event Purchase και προσθέτεις την παράμετρο value, στην συνέχεια ορίζεις το ποσό που σε ενδιαφέρει με βάση το κρίτηριο που θες. πχ value >40 και θα έχουμε αγοραστές με καλάθι μεγαλύτερο από 40€
Event Clickers Audience
Ιδιαίτερη περίπτωση που χρειάζεσαι το κοινό που έχει κάνει κλικ πάνω σε κάτι (πχ έχει πατήσει για περισσότερες πληροφορίες σε ένα product page). Μπορείς να το κάνεις με χρήση google tag manager + facebook custom conversion (trigger το click που σε ενδιαφέρει) αλλά και το facebook event setup tool. Μόλις το δημιουργήσεις ως facebook
Search Audience
Κόσμος έρχεται και φεύγει από το site σας αλλά κάποιοι χρησιμοποιούν και το search του! Σε μεγάλο ποσοστό το search audience είναι αρκετά ποιοτικό ειδικά στα eshop. Το search audience μπορείτε να το στοχεύσετε ή γενικά (όλους δηλαδή) αλλά και στοχευμένα βάση των query/queries.
Device Audience
Παρότι μοιάζει περιττό καθώς τους χρήστες μπορείτε να τους στοχεύσετε μέσα από τα placements, αξίζει να σκεφτόμαστε πάντα ένα επίπεδο πίσω. Custom Audience διαμορφωμένα πάνω σε Device (andoid, ios, mobile, desktops) μας οδηγάει σε καλύτερα Lookalike Audience αλλά και σε πολλές περιπτώσεις μας διευκολύνει σε ιδιαίτερες ανάγκες. π.χ. Κοινό αγοραστών από iOS σημαίνει για εμάς ότι ολοκλήρωσαν την αγορά από το iPhone τους.