Search
Search
CPM Podcast digital jam

[58] CPM: Μύθοι & Αλήθειες

Episode 58

Play episode

Σε ένα ακόμα Digital Jam podcast έρχεται η σειρά του CPM (Cost-per-Mille). Είναι κακό το υψηλό CPM; Είναι καλό το χαμηλό CPM; Είμαστε σίγουροι ότι ξέρουμε τι κρύβει το metric όταν το χρησιμοποιούμε για να καθορίσουμε αν μια καμπάνια πάει καλά;

Τι είναι το CPM;

Τα αρχικά CPM σημαίνουν “cost per 1000 impressions” ή “cost per mille” (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις). Είναι ένας όρος στο digital marketing που σκοπός του είναι να δηλώσει το κόστος χιλίων εμφανίσεων σε ένα ad-placement, site, campaign κτλ.

Διαφήμιση για προβολές

Όταν πρακτικά επιλέγουμε την διαφήμιση με CPM, αντί για να πληρώνουμε το κλικ, δίνουμε το ανώτατο ποσό που θα κοστίσουν οι χίλιες εμφανιίσεις. Για παράδειγμα με 5€ = χίλιες εμφανίσεις. Το πόσες θα είναι αυτές οι εμφανίσεις εξαρτάται και από το budget που έχουμε ορίσει. Σε κάθε περίπτωση όταν τρέχουμε για προβολές, δεν επιδιώκουμε τα clicks, όπως και όταν τρέχουμε για CPC δεν επιδιώκουμε τις προβολές.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.

Όλα τα podcast, άρθρα & info για το digital jam εδώ: https://digitaljam.gr/

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.

Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T

Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://bit.ly/30EyH4Y
Instagram: @digitaljam.gr

Dimitris Zacharakis: https://bit.ly/30GQE2M
Dimitris Kalaitzis: https://bit.ly/3gIv4R7

Μοιράσου το
Join the discussion

More from this show

Episode 58