fbpx

Google Custom Audiences Expanded

Στο podcast 59 μιλάμε για τις επιλογές expand στα Google Custom Audiences και πιο συγκεκριμένα για τις περιπτώσεις των: people who visited these places, people who browse websites similar to, people who use apps similar to.

Συζητάμε για την πρωτότυπη δυνατότητα να στοχεύεις κοινό που έχει επισκεφθεί συγκεκριμένες κατηγορίες τοποθεσιών. Ένα offline κοινό θα γίνει online κοινό. Συζητάμε και για τις περιπτώσεις similar κοινού που χρησιμοποιεί κάποιο App ή έχει επισκεφτεί κάποια URLs.

Expand Custom Audience

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφερόμαστε στα Custom Audiences των Google Ads. Στο άρθρο Google Audiences: Τι επιλογές targeting έχεις είχαμε αναφερθεί παλιότερα για τις first level επιλογές που έχεις στην χρήση των Audiences.

custom audience google ads people who visited these places

People who visited these places

Προσθέτεις τύπους/κατηγορίες τοποθεσίες που ο ιδανικός πελάτης σου περνάει χρόνο. Για παράδειγμα καφετέριες, πάρκα, εστιατόρια. Δεν μιλάμε για placement αλλά για audience. Δεν στοχεύεις δηλαδή τις τοποθεσίες αλλά το κοινό που έχει βρεθεί (αρκετά) σε αυτές τις τοποθεσίες.

People who browse websites similar to

Προσθέτεις URLs που ο ιδανικός πελάτης σου μπορεί να επισκεφτεί. Εδώ το κοινό διαμορφώνεται με βάση similar, δηλαδή δεν θα στοχεύεις απαραίτητα αυτούς που θα έχουν επισκετεί αυτά τα URLs αλλά ένα παρόμοιο κοινό. Και πάλι δεν μιλάμε για placement αλλά για audience.

People who use apps similar to

Προσθέτεις τα ονόματα των Apps που πιστεύεις ότι ο ιδανικός πελάτης μπορεί να χρησιμοποιεί. Εδώ πάλι το κοινό διαμορφώνεται με βάση το similar, δεν στοχεύεις δηλαδή απαραίτητα αυτούς που χρησιμοποιούν τα Apps αλλά παρόμοιο κοινό με αυτούς. (ούτε εδώ μιλάμε για placement)

Συνδυασμοί Google Custom Audiences

Όλα τα παραπάνω αποτελούν expands των Custom Audiences που δένουν αρμονικά (ή μόνα τους) με ενδιαφέροντα (interests), συμπεριφορά (behaviors) και μεταξύ τους.

Για παράδειγμα ένα Custom Audience για όσους έχουν interest για παπουτσια, similar κοινό με όσους χρησιμοποιούν το App το Skroutz, similar κοινό με όσους έχουν έχουν επισκεφθεί το site intersport.gr, και έχουν επισκεφτεί τοποθεσίες με αθλητικά είδη.

Περισσότερα για Custom Audiences θα βρείτε και στη βοήθεια της Google.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 59