Λόγω των ημερών έχουμε ένα μικρό επεισόδιο πάλι στο αυτοκίνητο που συζητάμε για 4 νέα/άρθρα των ημερών. Χρήσιμα νέα που ξεχωρίσαμε για Google Ads και για Facebook Ads.
Κουβέντα & συζήτηση για lead extensions beta στα Google Ads, ένα case για in-market audience RLSA, Facebook Search placement και το τέλος(;) των στατικών image banners στα Google Ads.
Outline
00:50 – Lead extension στα Google Ads – beta
02:40 – Χρήση in-market audience σε Search Ads (case study)
06:20 – Facebook search ad placement
07:40 – Έρχεται το τέλος των μη-responsive banners στα Google Ads
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz