Search
Search
all things facebook instagram

All Things 2020: Μια ανασκόπηση

Episode 34

Play episode

Το υποσχεθήκαμε και έφτασε. Στο Digital Jam Podcast #34 συζητάμε για το conference & workshop του All Things Facebook & Instagram 2020!

Cool Insights από ότι παίζει σε Facebook Ads, Social Media, Influencer marketing, content & strategy.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 27/2 ενώ το workshop στις 28/2. Το All Things Facebook & Instagram, είναι το δημοφιλέστερο συνέδριο στην ΝΑ Ευρώπη για τα Social Media. Έχει σκοπό να προσφέρει πρακτικές συμβουλές, να ενημερώσει τους 500+ συμμετέχοντες και να καταγράψει κάθε σημαντική τάση και εξέλιξη γύρω από το Marketing στο Facebook, το Instagram, το Messenger και το Whatsapp.

Highlights Συνεδρίου

Jordache Johnson, (CEO & Founder, Bots and Profits) με την ομιλία“Conversations are the Key to Profit: How Messenger Bots will grow Your Business”. Πολύ ενδιαφέρον case και παρουσίαση από τον Johnson για τα Messenger Bots. link παρουσίασης εδώ

Τάσος Βελιάδης, Chief Strategy Officer, Socialab με την ομιλία“One-night stand? Or long-term relationship?”link παρουσίασης εδώ

Νίκος Ξυδάς, Founder, Humble Digital Agency με την ομιλία “Insights from 11.435 social campaigns” . Scroll Stopper content & cases . Visual προσεγγίσεις και τρόπος σε διαφορετικά placements. Real time marketing και γενικά πολύ ωραία παρουσίαση και cases. link παρουσίασης εδώ

screenshot από το presentation του Νίκου Ξυδά

William Bonaddio Social Media Editor-in-Chief, McDonald’s UK με την ομιλία “Can I have your attention, please?”.Πόσο σημαντικό είναι να τραβήξουμε την προσοχή του χρήστη; Πως ένα Ad ή ένα post μπορεί να ξεχωρίσει στο newsfeed του χρήστη. Επίσης υπήρχε μια μικρή συζήτηση του William Bonaddio με την Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead. link παρουσίασης εδώ

Πάνος Μπάσιος, Managing Director, iProspect με την ομιλία “Boosting the brand – The La Roche-Posay Greece success story”. Πολύ ενδιαφέρον & creative case που έτρεξε η iProspect για την La Roche-Posay με Facebook Ads. Focus στη διαφορετική visual προσέγγιση, χρησιμοποίησε άλλο τρόπο να προσεγγίζει πατεράδες και άλλο μαμάδες. link παρουσίασης εδώ

Γιώργος Γκριτζάλας, Γενικός Διευθυντής, Adjust με την ομιλία“Data-driven What?”. Μια ξεχωριστή προσέγγιση που η αλήθεια ότι ξεχωρίσαμε (το λέμε και στο podcast γιατί). Από Data-Driven σε Data-Informed. link παρουσίασης εδώ

adjust data driven to data informed presentation
Από την παρουσίαση “Data-driven What?”.


Agnieszka Jaworska, Product Marketing Manager, CEE, Facebook με την ομιλία“What’s new in Facebook – product updates” . Ξέρω ότι ακούγεται πολύ υποσχόμενο αλλά σε γενικές γραμμές τα νέα του facebook δεν ήταν τόσο νέα. Τα περισσότερα τα είχαμε δει ή διαβάσει ήδη. Focus γενικά σε instagram shopping, vertical videos & stories.

Κώστας Καμπάκης, Managing Director, ForestView με την ομιλία Το κοινό ΕΙΝΑΙ τα Media”. Αρκετά ωραίο case από την social καμπάνια #thelonaginopodi που έτρεξε η Ider όπου πρακτικά ενεργοποίησε το ίδιο το κοινό. link παρουσίασης εδώ

Alex Khan, CEO, Attractive Media με την ομιλία “Influencer Marketing Strategy: How to Unlock their Full Potential & Maximize Your ROI”. Αρκετά Useful tips για instagram και διαμόρφωση instagram profile. Πως επιλέγουμε έναν κατάλληλο influencer και πως μπορούμε να xρησιμοποιήσουμε το influencer marketing γενικά στη στρατηγική μας. link παρουσίασης εδώ

Ian Forrester, SVP Research & Analytics, Whalar με την ομιλία “The Science of Influence”. Και όμως τα influencer ads ενεργοποιούν περισσότερο το μέρος του εγκεφάλου που σχετίζεται με τα συναισθήματα. +277% emotional intensity & +87% memory encoding σε σύγκριση με τα TV Ads! Απίστευτο; Αλλά και όχι μόνο αυτό. link παρουσίασης εδώ

Dennis Yu, CEO, BlitzMetrics με την ομιλία“Everything you wanted to know about 15 second stories for Facebook success – step-by-step”. Ο Yu είναι σίγουρα ένας χαρισματικός τύπος, δυστυχώς η ομιλία του ήταν μέσω skype (αυτό είχε αποτέλεσμα μερικά θεματάκια με τον ήχο). Επειδή ο Yu είναι γενικά περσόνα στο χώρο του θα βρειτε πολλά βίντεο του στο youtube όπως αυτό εδώ κάτω:

Panel Discussion “The end is the beginning (of a new decade)”
Στο τέλος του συνεδρίου είχαμε την χαρά να ακούσουμε μια insightful συζήτηση από τους:

Λίντα Γαλάζιου, Head of Digital Performance, Aegean Airlines
Αλέξης Επιθυμιάδης, Chief Digital Officer, L’Oreal Hellas
Αμαλία Κοντογιάννη, Media & Digital Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Άρτεμις Λαμπρινίδη, Online Marketing & Social Media Section Manager, Cosmote

με συντονιστή τον Βαγγέλη Κωβαίο, Client Solutions Manager του Facebook.

Workshop

Την 2η ημέρα του All Things 2020 Facebook & instagram workshop η ημέρα ήταν 90% του Βαγγέλη Κωβαίου &  Δημήτρη Κορνιώτη, Client Solutions Managers στην Facebook, και στο τέλος στα χέρια του Jordache Johnson.

  • Το 93% του τζίρου των Facebook Ads έρχεται από mobile
  • Μέσος χρόνος για scroll στον υπολογιστή 2.5sec, και κινητό 1,7sec
  • Όσο νεότερο το κοινό, τόσο πιο γρήγορο scroll
  • 5” attention στο κινητό = 15” attention στη τηλεόραση
  • Έως 82% μεγαλύτερη προσοχή στα κινητά από τις άλλες οθόνες
  • Η δραστηριότητα των facebook χρηστών χωρίζεται σε 70% On the Go, 20 Lean Forward & 10% Lean Back.
Η εικόνα είναι από παλιότερο post του facebook business blog
  • Vertical Video (stories) – παρόμοια λογική με billboards ως προς τον τρόπο παρουσίασης του μηνύματος (brand, λεκτικό)
  • Modular Assets για εντελώς δυναμικά creatives πολλαπλών επιπέδων με βάση ώρα, καιρό, location από facebook marketing partners
  • AR φίλτρα -> Spark AR (link εδώ για software)
  • Reach & Frequency πολύ hot
  • Demographics Accuracy για facebook targeting – τα data δεν είναι τέλεια!
  • Facebook Attribution για να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα των Analytics σου (τσεκ επεισόδιο digital jam για facebook attribution)
  • Πως επιλέγει το facebook κοινό με βάση το objective; Fast Tip: Επιλέγεις traffic για 18-24-> το facebook επιλέγει ένα μέρος του κοινού που είναι πιθανότερο να κάνει κλικ (φθηνότερα), Αντίστοιχα αυτό το κοινό για reach ή conversion ενδέχεται να είναι εντελώς διαφορετικό.
  • Conversion Lift – Μάθετε πώς οι διαφημίσεις σας οδηγούν πωλήσεις και μετατροπές ωραία τεχνική, συνδυάζεται με το brand lift – τσεκ εδώ περισσότερα
  • Brand Lift – Ένας υπέροχος τρόπος να μετράς το awareness ενος brand
  • All Placements – Αρκετά hot ως μέρος της γενικότερης στρατηγικης – δίνουμε ευελιξία στον αλγόριθμο
  • Campaign Budget Optimization (CBO) – εκτός ότι πάει να γίνει υποχρεωτικό έχει αρχίσει ωραία δείγματα αν χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με ένα πιο απλό account segmentation.
  • 5-35% of ROI is driven by media targeting, 50-80% of roi is driven by creative execution.
  • Optimum 10% Lookalike Audience για grow

Την παρουσίαση του Johnson μπορείτε να την δείτε εδώ

Από το wokrshop “[The Golden Profit Playbook]: How to 3x your online conversions using Facebook Live, Facebook Ads, and a Messenger Bot”, Jordache Johnson

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το paid advertisting και τα social media κάθε βδομάδα.

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια. Μπορείτε να μας ακούτε σε Spotify, Apple Podcasts, Pocket Casts, Google Podcasts & φυσικά στο DigitalJam.gr όπου μπορείτε να διαβάσετε και πλούσιο content.

Μοιράσου το
Join the discussion

1 comment

More from this show

Episode 34