fbpx
Search
Search
patreon digital jam
astoturfing fictional characters digital jam podcast

Astroturfing & Φανταστικοί Χαρακτήρες

Episode 83

Play episode

Στο Digital Jam Podcast #83 συζητάμε για κάτι αρκετά hot και αμφιλεγόμενο, το Astroturfing αλλά και κουβέντα για φανταστικούς χαρακτήρες στα social. Παίρνουμε λίγο αφορμή το θέμα “Μάνια Τέκου” από την επικαιρότητα και ακροβατούμε μεταξύ φιλοσοφίας, ηθικής και marketing. Εκεί φτάσαμε.

Τι είναι το Astroturfing;

Το Astroturfing αρχικά όταν ξεκίνησε αφορούσε την πρακτική της απόκρυψης των χορηγών ενός μηνύματος ή ενός οργανισμού ώστε να φανεί ότι προέρχεται και υποστηρίζεται από αυτούς που αφορά.

Από που βγήκε η λέξη Astroturfing

Η λέξη βγήκε από ένα brand συνθετικών χλοοτάπητων(AstroTurf) που είχε σχεδιαστεί να μοιάζει με φυσικό γρασίδι.

Astoturfing & Digital Marketing

Σήμερα ο όρος χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε ψεύτικη ή τεχνητή επικοινωνιακά υποστήριξη πόσο μάλλον στο digital marketing.

Μια ομάδα από social profiles που προσπαθούν να δείξουν πόσο καλό είναι ένα προϊόν, ψεύτικα reviews, δημιουργία virality και γενικά τέτοια καλούδια. Θα μπορούσαμε να το συνοψήσουμε ότι είναι οτιδήποτε έχει σκοπό να χειραγωγήσει επικοινωνιακά τις μάζες για ένα business, αποκρύπτωντας ότι προέρχεται από το ίδιο το business.

Είναι Astoturfing τα πάντα όμως; Δηλαδή αν προσκαλώ κόσμο να μου δώσει reviews στο Google MyBusiness έναντι δωροεπιταγής για να φαίνεται το μαγαζί μου καλύτερο είναι αυτοί οι πελάτες Astuturfers; Αν βάλω συγγενείς και φίλους να μου βάλουν θετικά σχόλια κάτω από τα post της επιχείρησης μου στο facebook; Αν χρησιμοποιώ 20, 50,100 fake social accounts και τα συντηρώ ως πραγματικά με σκοπό να βελτιώνω την εικόνα του brand μου;

Και καλά πες ότι δεν χρησιμοποιήσω unethical τρόπους για να ενισχύση της δουλειάς μου, αν μου την πέσουν στα accounts μου οι astoturfers από έναν ανταγωνιστή μου, τι κάνω;

Φανταστικοί Χαρακτήρες με πραγματικό Περιεχομένο

Ασυνείδητα η κουβέντα πάει σε fiction characters, fake personas στα social media. Τι συμβαίνει όταν έχουμε fiction characters να δημιουργούν non-fiction content; Ένα virtual pop idol στην Ιαπωνία και ένα CGI instagram account μας δείχνουν κάτι που συμβαίνει ήδη εκεί έξω: Το περιεχόμενο έχει περισσότερο σημασία.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.

⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
AppSumo Deals σε tools: https://b.link/xpbxg

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.

Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T

Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr

Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το

More from this show

keyword research digital jam podcast 80 Episode 80

Keyword Research

Στο Digital Jam Podcast #80 συζητάμε για Keyword Research. Πως ξεκινάς, τι βήματα είναι καλό να ακολουθείς. Από το draft plan του τι πάω να...

PodcastEpisode 83