Μιλάμε για Attribution σε Google Ads, Google Analytics & Facebook. Multi-Channels, Assisted Conversions & Conversion Paths. Δεν έχουμε νέα αλλά σας μιλάμε για 2 extreme basic tools που πρέπει να έχετε αν δεν τα έχετε ήδη, το Facebook pixel helper & το Google Tag Assistant. Τέλος αφιερώνουμε λίγα λεπτά σε κουβέντα για τα Google Shopping Ads μιας και αποτελεί το big thing της περιόδου που διανύουμε λίγο πριν σκάσει κανονικό επεισόδιο μόνο γιαυτά.
Περιμένουμε τα σχόλια σας για τα θέματα που συζητάμε ή για θέματα που θέλετε να συζητήσουμε. Αν είστε του ευρύτερου χώρου και πιστεύετε ότι έχετε κάτι να πούμε επικοινωνήστε μαζί μας, θα χαρουμε πολύ.
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Όλα τα podcast, άρθρα & info για το digital jam εδώ: https://digitaljam.gr/
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://bit.ly/30EyH4Y
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://bit.ly/30GQE2M
Dimitris Kalaitzis: https://bit.ly/3gIv4R7
[…] 2. Attribution και λίγο Shopping Ads στο τέλος […]
[…] Σε μεγάλο βαθμό έχει μεγάλη ομοιότητα με το Google Ads & Analytics Attribution […]