Στο Digital Jam Podcast #71 μιλάμε για audience segmentation. Τι είναι; Που μας βοηθάει ο επιμερισμός των κοινών μας; Ποια τα ωφέλη στην ανάλυση των δεδομένων και στο performance marketing; Ποιοι είναι κάποιοι από τους βασικούς τύπους για audience segmentation;
Τι είναι με λίγα λόγια
Στα Analytics αλλά και γενικά όταν φτάνει η στιγμή να δούμε τα δεδομένα μας πολύ συχνά έχουμε την τάση να βλέπουμε όλους τους χρήστες μαζί μας, και ταυτόχρονα προσπαθούμε να προσαρμόσουμε την στρατηγική μας ώστε να να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα για όλους.
Με το audience segmentation προσπαθούμε να χωρίσουμε το κοινό μας σε ιδανικά τμήματα για να κάνουμε focus πρακτικά εκεί που χρειάζεται.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να μελετήσουμε πιο σωστά τα κοινά που μας ενδιαφέρουν και να κατευθύνουμε την στρατηγική μας σε πιο επιθυμητά αποτελέσματα.
Τύποι Audience Segmentation
Μπορούμε να ξεχωρίσουμε με πολλούς τρόπους το audience segmentation. Από τα all-time-classics Demographics, στο Behavior, το Buyer’s journey, την συσκευή του χρήστη, το Acquisition αλλά και mix στρατηγικές.
Αναφερόμαστε σε Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads και email marketing.
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz