Ανοίξαμε νέο series μάλλον με το Μύθοι και Αλήθειες και έτσι στο επεισόδιο 57 συζητάμε για το Bounce Rate.
Αν δεν έχεις ακούσει το CTR Μύθοι και Αλήθειες τσέκαρε.
To Bounce Rate ή το Ποσοστό εγκατάλειψης είναι αδιαμφησβήτα ένα από τα πιο hot metrics στη κατηγορία “ποιοτικά στοιχεία” του Google Analytics.
Κρίσιμο σημείο μαζί με το Average Session Duration για να καταλάβουμε ότι κάτι σε μια σελίδα πάει στραβά. Είναι όμως πάντα έτσι;
Κακό το υψηλο Bounce Rate; Εξαρτάται…
Ναι το έχεις ακούσει πολλές φορές, όχι περισσότερες από το “καλησπέρα” του Ζαχαράκη στην αρχή του κάθε digital jam, αλλά το έχεις ακούσει πολλές φορές. Το υψηλό bounce rate δεν είναι πάντα κακό.
Εξαρταίται από το ΠΟΥ.
Είναι λογικό να έχεις υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης σε ένα one page website ή σε μια σελίδα που δίνει την πληροφορία και είναι ο τελικός προορισμός του χρήστη.
Δεν είναι λόγος να τρελαθείς.
Βλέπεις σίγουρα σωστά το Bounce Rate;
Αυτό που αξίζει σίγουρα, είναι να σιγουρευτείς ότι αυτό το ποσοστό που βλέπεις, πατάει στην πραγματικότητα. By the book:
Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι περίοδοι σύνδεσης σε μία σελίδα διαιρούμενες με το σύνολο των περιόδων σύνδεσης ή το ποσοστό όλων των περιόδων σύνδεσης στον ιστότοπό σας στις οποίες οι χρήστες είδαν μόνο μία σελίδα και ενεργοποίησαν μόνο ένα αίτημα στον διακομιστή του Analytics.
Άρα αν κάποιος χρήστης έχει ενεργοποιήσει μόνο το page view, μείνει 20λεπτά και φύγει, το Analytics ξέρει μόνο ότι μπήκε.
Αυτό προφανώς είναι τρελό, καθώς ακόμα και αν έφυγε μετά από 20 λεπτά, στα data σου φαίνεται ένα bounce που έφυγε άδικα.
Αυτό λύνετε με δημιουργία events, για τα οποία είχαμε πει αρκετά στο άρθρο Bounce Rate & Avg Session Duration: Τα μετράς σωστά; Και μετέπειτα στο “Πως βελτιώσαμε τα GA stats του DigitalJam“
Αλλά και με προσοχή στο UX, τα call-to-actions και γενικά τα δομικά στοιχεία της σελίδας. Κρατάς το ενδιαφέρον- engagement του χρήστη; Του δίνεις προτροπές;
Αυτά και άλλα πολλά στο Digital Jam Podcast #57 – Bounce Rate: Μύθοι & Αλήθειες.
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz