Search
Search

Broad Modified & Smart Bidding

Episode 33

Play episode

Στο σημερινό bonus podcast της Τετάρτης συζητάμε το ερώτημα που μας έγραψε ο Άκης στο facebook σχετικά με την χρήση broad modified keywords σε Smart Bidding καμπάνιες στα Google Ads.

Καλημέρα παιδιά..Συμφωνείτε με την λογική μόνο Broad Match Modifier Keywords σε Smart Bidding καμπάνιες? Με την λογική ότι το Automated Bidding γίνεται σε Search Term Level, οπότε αν εγώ δημιουργήσω Exact Keywords το περιορίζω πάρα πολύ..

Διαπιστώνω πως αν δεν έχεις Bidding Strategy – Manual Cpc που εκεί το Bidding γίνεται σε Keyword Level δεν υπάρχει λόγος να έχεις Keywords Exact – Phrase και είσαι οκ με Broad Match Modifier.Θα ήθελα την άποψη σας..Ευχαριστώ.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το paid advertisting και τα social media κάθε βδομάδα.

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια. Μπορείτε να μας ακούτε σε Spotify, Apple Podcasts, Pocket Casts, Google Podcasts & φυσικά στο DigitalJam.gr όπου μπορείτε να διαβάσετε και πλούσιο content.

Μοιράσου το
Join the discussion

More from this show

digital jam podcast canva overuse υπερβολική χρήση Episode 50

Canva Overuse

Μας αρέσει το Canva ως ένα από τα καλύτερο web tool για δημιουργία banner, designs και όχι μόνο. Στο σημερινό podcast όμως είπαμε να...

Episode 33