fbpx

Content Creators & Subscription Model

Στα λημέρια του content ξανά στο digital jam podcast #79 για να μιλήσουμε για μια τάση που τον τελευταίο καιρο μεγαλώνει μπροστά στα μάτια μας. Το Subscription model στους content creators.

Το Support που έγινε Revenue Stream

Οι δημιουργοί περιεχομένου ότι και αν είναι είναι (youtubers, streamers, publishers) έχουν συνηθήσει να έχουν κάποιες στάνταρ τεχνικές για να έχουν revenue από το περιεχόμενο τους. Τα Ads και τα sponsored παιζαν κυρίαρχο ρόλο στο να μπορεί έναν creator να συνεχίζει να παράγει content και να έχει εισόδημα από αυτό. Πλέον όμως η τάση του Subscription model φαίνεται να μεγαλώνει. Ξεκίνησε με μικρά donations και έφτασε στην στιγμή που creators στηρίζονται από τους ίδιους τους subscribers.

Από το Superchat στο Patreon

Μέ γνωστότερα παραδείγμα το Youtube, το Twitch και το Patreon, βλέπουμε ολοένα και περισσότερους μικρους και μεγάλους δημιουργούς να χτίζουν ποιοτικό περιεχόμενο και να δίνουν premium benefits στους elite fans που πληρώνουν ένα μικρό ποσό για να τους υποστηρίξουν.

Premium Content vs Ad-friendly Content

Το ίδο μοντέλο έρχεται όμως αρκετά διαφορετικό και στους publishers. Παλιά και νέα ενημερωτικά sites γυρίζουν σε ένα premium συνδρομητικό μοντέλο ενημέρωσης ώστε να προσφέρουν ποιοτικό περιεχόμενο χωρίς το βάρος της ευθύνης που φέρουν τα Ad Networks και τα κανάλια απόκτησης επισκεψιμότητας. (Google, Facebook κτλ)

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 79