Στο digital jam podcast #45 συζητάμε για content και την σημασία του στη διαμόρφωση του funnel. Πως αλλάζει το μήνυμα μας ανάλογα το στάδιο που βρίσκεται ο χρήστης;
Σε μια παλίοτερη κουβέντα στο podcast #11 είχαμε μιλήσει για την φόρμουλα AIDA όπου αναφέρουμε και εδώ.
time: | topic: |
---|---|
00:30 | Αλλάζει το adcopy ανάλογα το objective; |
02:40 | Όσο κατεβαίνουμε το funnel |
04:20 | Το landing page είναι ένα κομμάτι του funnel |
05:30 | To ad funnel πρέπει να συμπληρώνει την γενικότερη διαδρομή |
07:00 | Content marketing manager, τελικά τι κάνει; |
09:00 | Όταν τρέχουμε low level χωρίς high level |
13:00 | Brands, Google Ads, Skroutz / Bestprice |
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz