fbpx

Στο Digital Jam Podcast #66 συζητάμε για την σημασία του Customer Lifetime Value (CLV) στο Digital Marketing. Πόσο διαφορετικό είναι να μπορούμε να επενδύσουμε με βάση το Value που θα μας φέρει ένας πελάτης έμεσσα και όχι άμεσα;

Πόσο διαφορετικό είναι το performance marketing αν στοχεύσουμε στο Lifetime Value και όχι στο “last click” value;

Τι είναι το Customer Lifetime value;

To Customer Lifetime Value (CLV) ή αξία χρόνου ζωής πελάτη, είναι μια μέτρηση που μας δείχνει πόσο πολύτιμος είναι ένας πελάτης για μια επιχείρηση σε βάθος χρόνου και όχι μόνο βάση της πρώτης αγοράς. Κρίσιμο metric για να αναλογιστούμε ξανά το CPA ενός πελάτη.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 66