fbpx
Search

Στο Digital Jam Podcast #66 συζητάμε για την σημασία του Customer Lifetime Value (CLV) στο Digital Marketing. Πόσο διαφορετικό είναι να μπορούμε να επενδύσουμε με βάση το Value που θα μας φέρει ένας πελάτης έμεσσα και όχι άμεσα;

Πόσο διαφορετικό είναι το performance marketing αν στοχεύσουμε στο Lifetime Value και όχι στο “last click” value;

Τι είναι το Customer Lifetime value;

To Customer Lifetime Value (CLV) ή αξία χρόνου ζωής πελάτη, είναι μια μέτρηση που μας δείχνει πόσο πολύτιμος είναι ένας πελάτης για μια επιχείρηση σε βάθος χρόνου και όχι μόνο βάση της πρώτης αγοράς. Κρίσιμο metric για να αναλογιστούμε ξανά το CPA ενός πελάτη.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Κάνε εγγραφή στο JamFeed με νέα, tips, γνώμες
στο inbox σου 2 φορές τον μήνα!

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
Stavros Theodoratos: https://b.link/stheod

Μοιράσου το

More from this show

Episode 66