Στο επεισόδιο 12 του Digital Jam Podcast συζητάμε για Dynamic Search Ads.
Τα DSA στα Google Ads δεν είναι σίγουρα κάτι νέο. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να φτιάξουμε δυναμικές διαφημίσεις search με βάση το site μας. Σε όλο αυτην την υπερόχη δυνατότητα υπάρχουν σίγουρα περιορισμοί, προβλήματα αλλά υπάρχουν και ευκαιρίες: για καλύτερο performance και research της ζήτησης με βάση το site μας.
Δεν είναι λίγες οι φορές που μια καμπάνια με DSA μας βοηθήσε όχι μόνο να πάρουμε ένα conversion αλλά να ανακαλύψουμε μια καινούργια ευκαιρία που δεν είχε ανακαλυφθεί στο αρχικό research. Από την άλλη τι συμβαίνει από την στιγμή που έχουμε και Google Shopping Ads;
Η καμπάνια DSA είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για να ανακαλύψεις κάποια καινούργια ευκαιρία targeting
Από τα additional settings σε επίπεδο καμπάνιας πρέπει να δηλώσεις το βασικό url καθώς και την γλώσσα.
Ναι, μπορεί να έχεις μια καμπάνια DSA που να έχει DSA adgroups αλλά και με keywords targeting
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
✉ Κάνε εγγραφή στο JamFeed με νέα, tips, γνώμες
στο inbox σου 2 φορές τον μήνα!
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz