Home » E-Commerce Funnels στα Facebook Ads

E-Commerce Funnels στα Facebook Ads

Episode 24

Play episode

Επιστροφή στο e-commerce το καλό. Στο επεισόδιο 24 του Digital Jam συζητάμε για e-coomerce funnels στα Facebook Ads. Πως προσδιορίζουμε ένα ιδανικό funnel στα Facebook Ads; Τι objectives μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε;

Τα objectives είναι απλά “εργαλεία” για να ορίσουμε τον στόχο μας. Δεν ορίζουν απαραίτητα το σημείο του funnel.

funnel

Όταν λέμε funnel εννοούμε την νοητή διαδρομή που μετατρέπει τον χρήστη σε πελάτη μας. Στο παλιότερο επεισόδιο είχαμε συζητήσει για την φόρμουλα AIDA που πρακτικά είναι ένας εύκολος τρόπος να σκεφτείς το funnel σου.

Στη πράξη τώρα σε ένα e-commerce funnel στα facebook ads καλούμαστε να χρησιμοποιήσουμε τόσο καινούργια audience για να φέρουμε νέους πελάτες ( όπως και interest ή lookalike audience) αλλά και custom audience.

Σημαντικό κομμάτι του facebook e-commerce funnel είναι και τα Dynamic Ads, είτε μιλάμε για Dynamic Remarketing, είτε Cross-selling είτε κάποιο άλλο κοινό, η δυναμικές διαφημίσεις μέσω product catalog είναι οι αγαπημένες του facebook αλγορίθμου.

Τι εννούμε Objective στα facebook Ads;

Objective λέμε πρακτικά τον σκοπό της καμπάνιας μας. Θέλουμε να φέρουμε reach, awareness, conversions, traffic, likes, engagment; Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τι παίζει με τα facebook advertising objectives εδώ.

Η σημασία των εξαιρέσεων στο funnel

Το να φτιάξουμε αρκετά campaigns με custom audiences συντρέχει πάντα τον κίνδυνο να δημιουργήσουμε conflict αν στοχεύσουμε το ίδιο κοινό σε διαφορετικά σημεία του funnel. Πρέπει πάντα (εκτός και αν υπάρχει λόγως για το αντίθετο) να είμαστε σίγουροι που βρίσκεται ο χρήστης/πελάτη μετά από κάποιο action. Για παράδειγμα κάποιος που πέρασε από καμπάνια traffic σε καμπάνια dynamic remarketing πρέπει να σταματήσει να είναι μέρος του targeting της traffic. Είναι σαν έχει φτάσει κάποιος λίγο πριν το ταμείο του σουπερ μαρκετ και συναγωνίζονται ένας πωλητής για να ολοκληρώσει την αγορά, και ένας για να γυρίσει να δει το κατάστημα (ξανά).

Ο χρήστης/πελάτης πρέπει πάντα να βρίσκεται κάπου μέσα στο funnel μας

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το paid advertisting και τα social media κάθε βδομάδα.

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια. Μπορείτε να μας ακούτε σε Spotify, Apple Podcasts, Pocket Casts, Google Podcasts & φυσικά στο DigitalJam.gr όπου μπορείτε να διαβάσετε και πλούσιο content.

Μοιράσου το

More from this show

Episode 24