Σε 2 λεπτά πως ενεργοποιείς το Line of Business για να έχεις πρόσβαση στα δεδομένα του Facebook Attribution.
Μέσα από το Facebook Attribution μπορούμε να δούμε δεδομένα που αφορούν την συνεισφορά των facebook ads ως προς τις μετατροπές καθώς και δεδομένα που αφορούν το cross-device. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα της απόδοσης των διαφημίσεων μας.
Σε μεγάλο βαθμό έχει μεγάλη ομοιότητα με το Google Ads & Analytics Attribution.
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
[…] Facebook Attribution για να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα των Analytics σου (τσεκ επεισόδιο digital jam για facebook attribution) […]