Πως μας ξέφυγε; Στο digital jam podcast #45 μιλάμε για τον Facebook Catalog Manager! Πως φτιάχνουμε κατάλογο στο facebook, τι πρέπει να προσέξουμε, χρήσιμα tips & know how.
Ο κατάλογος του facebook
Το facebook catalog μας πρακτικά μπορεί να περιέχει τα προϊόντα ενός eshop (όχι μόνο αυτό) αποτελεί την διασύνδεση μεταξυ του facebook pixel και του ad account αλλά όχι μόνο. Εξυπηρετεί εξίσου τις ανάγκες του facebook shop, Instagram shop και των Audiences. Στη πιο κλασική περίπτωση, όταν ο χρήστης βλέπει ένα προϊόν στο eshop το facebook pixel κάνει match το προϊον με το αντίστοιχο προϊον στο product catalog, ώστε να πάρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊον που είδε ο χρήστης και να μπορεί πχ να κάνει dynamic retargeting.
Facebook Ads & Lookalike Audiences
Η χρήση του facebook catalog εκτός των sales channels (facebook shop, instagram shop) δένει όπως είπαμε τόσο με τα Facebook Ads (product carousel, instant experience και γενικά dynamic ads) όσο και με τα Lookalike Audiences.
Οδηγίες για το facebook catalog feed
Τεχνικές οδηγίες για την δημιουργία των product feeds μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ένας κατάλογος Facebook είναι ένα container που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τα αντικείμενα που θέλετε να διαφημίσετε ή να πουλήσετε σε Facebook και Instagram.
-Απευθείας στο link https://www.facebook.com/products
-Από το top-menu μέσα στο business manager κάνε κλικ στο catalog manager
-Από τα business settings -> Data Sources -> Catalogs
Manual, με upload product feed (& schedule) ή μέσω facebook pixel
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz