Γυρίζουμε λίγο στα βασικά για αυτό το podcast. Συζητάμε προτάσεις βασικής οργάνωσης για τα Google Search Ads. Τι οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα και τι βοηθάει το smart bidding να δουλέψει πιο γρήγορα για εμάς;
Γενικά οι προτάσεις για το πως είναι καλύτερο να δομήσεις ένα Google Ads Account ποικίλουν μερικές φορές, αλλά όλες έχουν μια σταθερή συνισταμένη που είναι το υψηλότερο Quality Score.
Segmentation based on Quality Score
Το Quality Score όμως είναι κάτι σχετικό, γιατί αποτελείται από πολλούς παραμέτρους (Landing page, CTR, Relevance). Μπορεί να είναι αυτοσκοπός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιες φορές ένα keyword με quality score 5 δεν μπορεί να σας φέρει conversions. Το ζήτημα είναι , μπορεί και καλύτερα;
Τι συμβαίνει με τα Single KW Ad Groups και τα Intent Based Ad Groups;
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
✉ Κάνε εγγραφή στο JamFeed με νέα, tips, γνώμες
στο inbox σου 2 φορές τον μήνα!
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz