Γυρίζουμε λίγο στα βασικά για αυτό το podcast. Συζητάμε προτάσεις βασικής οργάνωσης για τα Google Search Ads. Τι οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα και τι βοηθάει το smart bidding να δουλέψει πιο γρήγορα για εμάς;
Γενικά οι προτάσεις για το πως είναι καλύτερο να δομήσεις ένα Google Ads Account ποικίλουν μερικές φορές, αλλά όλες έχουν μια σταθερή συνισταμένη που είναι το υψηλότερο Quality Score.
Segmentation based on Quality Score
Το Quality Score όμως είναι κάτι σχετικό, γιατί αποτελείται από πολλούς παραμέτρους (Landing page, CTR, Relevance). Μπορεί να είναι αυτοσκοπός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιες φορές ένα keyword με quality score 5 δεν μπορεί να σας φέρει conversions. Το ζήτημα είναι , μπορεί και καλύτερα;
Τι συμβαίνει με τα Single KW Ad Groups και τα Intent Based Ad Groups;
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz