fbpx

Τι παίζει με τα Google Discovery Ads;

To 2019 η Google ανακοίνωσε τα Google Discovery Ads, πριν λίγους μήνες έγιναν διαθέσιμα σε όλους. Τι είναι όμως τελικά αυτό το περίεργο placement; Τι διαφορετικό έχουν τα Discovery Ads από τα Display Ads;

Κρατήστε όσο μπορείτε την λέξη discovery όταν φτιάχνετε τα discovery ads. Είναι κομβικής σημασίας.

Στο digital jam podcast αναλύουμε λίγο παραπάνω τις προοπτικές και την χρήση των Discovery Ads στα Google Ads.

time:topic:
01:40Τι είναι; Ποια η διαφορά με τα Display;
05:45Επιλογές Settings – Bidding
06:25Περί CPC
08:00Το Discovery ανταγωνίζεται το Display;
08:30Επιλογές σε Audience Targeting
09:00Ένα νέο εργαλείο retention;
10:00Gmail placement – Γιατί πάλι;
12:10Επανασύνδεση, Προσέγγιση νέων πελατών, conversion
12:40Γιατί μας θυμίζει Taboola Ads
14:00Creative επιλογές, Discovery Carousel
16:30Dynamic Creative – Ένας μονόδρομος
19:00Σύγκριση CTR, CPC με Display
21:00Η απώλεια του video στα Discovery Ads
22:00Επίλογος
Τι είναι τα Discovery ads;

Οι διαφημίσεις Discovery είναι native διαφημίσεις που εμφανίζονται σε πολλά περιβάλλοντα ροής Google. Ο VP της Google, Brad Bender, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι οι διαφημίσεις Discovery είναι “visually rich, mobile first and use the ‘power of intent”

Bid Strategy

Μπορείς να τρέξεις διαφημίζεις με bid strategy Maximize Conversions ή Target CPA. Παρόλλα αυτά με ένα custom κατάλληλο conversion μπορείς να το χρησιμoποιήσεις πρακτικά για (ποιοτικό) traffic.

Placements

  • Αρχική σελίδα του Youtube & παρακολούθηση στη συνέχεια
  • Gmail: Καρτέλες προώθηση (promotion) & social
  • Discovery (αρχική σελίδα Google σε App & Chrome)

Devices

Τα Discovery Ads αφορούν κυρίως mobile συσκευές μέχρι στιγμής, με εξαίρεση μόνο το Gmail που τρέχει και σε desktop/tablet.

Πότε είναι καλή ιδέα τα Discovery Ads;

  • Προσέγγιση νέων δυνητικών πελατών
  • Επανασύνδεση με παλιούς πολύτιμους πελάτες (remarketing)

Περισσότερη βοήθεια για τα discovery ads εδώ

Screenshots από setup

Goals που υποστηρίζουν τα discovery ads - sales, leads, website traffic
Τα discovery ads βρίσκονται κάτω από τα goals sales, leads, website traffic
επιλογή των discovery στο create campaign
Επιλογές σε επίπεδο Audience Targeting
Επιλογές σε επίπεδο Audience Targeting
Επιλογές σε επίπεδο δημογραφικών στα discovery ads
Επιλογές σε επίπεδο δημογραφικών
Δημιουργία carousel ad
Δημιουργία carousel ad

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 47