fbpx

Think Strategic & Marketing in the COVID era feat. K. Skianis

Σε άλλο ένα ξεχωριστό Guest Experience podcast στο Digital Jam έχουμε την χαρά να φιλοξενούμε τoν Κωνσταντίνο Σκιάνη, Founder & Managing Partner στην MediaCube.

Σε άλλο ένα ξεχωριστό Guest Experience podcast στο Digital Jam έχουμε την χαρά να φιλοξενούμε τoν Κωνσταντίνο Σκιάνη, Founder & Managing Partner στην MediaCube.

The need to think strategic in digital marketing & Marketing in the Covid era

Με τον Κωνσταντίνο συζητήσαμε για την ανάγκη του να γυρίσει το digital marketing σε πιο στρατηγικό επίπεδο και τι σημαίνει αυτό στη πράξη. Είναι η ανάγκη για branding σημαντικότερη από ποτέ;

Συζητήσαμε για το πως αντιμετωπίζουν το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται τα digital agencies, ενώ μας ανέλυσε κάποια πετυχημένα case study. Γιατί τα brands πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα στις awareness ενέργειες; Πόσο σημαντικό είναι το branding/awareness στο perfomance;

Στο 2ο μέρος συζητήσαμε για το marketing στην εποχή του Covid-19.
Κρίση ή ευκαιρία;

Τι πρέπει να κάνουν τα business και οι marketers στη νέα κρίση που διαμορφώθηκε. Τι ευκαιρίες υπάρχουν και τι μαθήματα μας δείχνει η ιστορία από παλαιότερες κρίσεις; Τέλος συζητάμε κάποια act examples.

Τα brands που ξέρουμε, μεγάλωσαν κάνοντας branding, όχι perfomance.

time:topic:
00:30Σχετικά με την MediaCube
03:00 Πρόλογος συζήτησης
04:00Τι αλλάζει στον τρόπο σκέψης του Digital Marketing
08:00Τα brands μεγάλωσαν κάνοντας branding
12:00To perfomance δεν είναι αρκετό
14:00Physical Availability & Mental Availability
15:45Machine Learning & ώρα για την ευρύτερη εικόνα
18:00Έχει γίνει adapt στα digital agencies προς το marketing;
21:50Perfomance & Branding Case: Plaisio
28:00Πόσο θετικά επηρεάζει η Awareness στρατηγική το Perfomance;
29:30Perfomance & Branding Case: Betshop
32:36Perfomance & Branding Case: Bonprix
34:30Το branding μέσα στην στρατηγική
35:15Branding σε μικρά business (packaging)
38:00Το offline marketing & τα digital agency
42:50New Covid Era – Κρίση & Ευκαιρία
45:00Οι τρεις φάσεις της κρίσης
47:20Four P of Marketing
49:15Άλλαξαν οι συνθήκες/συνήθειες των καταναλωτών;
50:10Τα όπλα των brands – παραδείγματα άλλων κρίσεων
51:30Share of voice & Marketing Share
55:15CSR (Corporate Social Responsibility) Ενέργειες
56:00Acts που δώσαν λύση στο καταναλωτή (Σκλαβενίτης, Πλαίσιο)
58:30Γρήγορη επικοινωνία, adjust στρατηγική
63:30Η κρίση μας έκανε γρήγορους και δημιουργικούς
66:30Επίλογος

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
Guest ExperienceEpisode 44