Σε άλλο ένα ξεχωριστό Guest Experience podcast στο Digital Jam έχουμε την χαρά να φιλοξενούμε τoν Κωνσταντίνο Σκιάνη, Founder & Managing Partner στην MediaCube.
The need to think strategic in digital marketing & Marketing in the Covid era
Με τον Κωνσταντίνο συζητήσαμε για την ανάγκη του να γυρίσει το digital marketing σε πιο στρατηγικό επίπεδο και τι σημαίνει αυτό στη πράξη. Είναι η ανάγκη για branding σημαντικότερη από ποτέ;
Συζητήσαμε για το πως αντιμετωπίζουν το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται τα digital agencies, ενώ μας ανέλυσε κάποια πετυχημένα case study. Γιατί τα brands πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα στις awareness ενέργειες; Πόσο σημαντικό είναι το branding/awareness στο perfomance;
Στο 2ο μέρος συζητήσαμε για το marketing στην εποχή του Covid-19.
Κρίση ή ευκαιρία;
Τι πρέπει να κάνουν τα business και οι marketers στη νέα κρίση που διαμορφώθηκε. Τι ευκαιρίες υπάρχουν και τι μαθήματα μας δείχνει η ιστορία από παλαιότερες κρίσεις; Τέλος συζητάμε κάποια act examples.
Τα brands που ξέρουμε, μεγάλωσαν κάνοντας branding, όχι perfomance.
time: | topic: |
---|---|
00:30 | Σχετικά με την MediaCube |
03:00 | Πρόλογος συζήτησης |
04:00 | Τι αλλάζει στον τρόπο σκέψης του Digital Marketing |
08:00 | Τα brands μεγάλωσαν κάνοντας branding |
12:00 | To perfomance δεν είναι αρκετό |
14:00 | Physical Availability & Mental Availability |
15:45 | Machine Learning & ώρα για την ευρύτερη εικόνα |
18:00 | Έχει γίνει adapt στα digital agencies προς το marketing; |
21:50 | Perfomance & Branding Case: Plaisio |
28:00 | Πόσο θετικά επηρεάζει η Awareness στρατηγική το Perfomance; |
29:30 | Perfomance & Branding Case: Betshop |
32:36 | Perfomance & Branding Case: Bonprix |
34:30 | Το branding μέσα στην στρατηγική |
35:15 | Branding σε μικρά business (packaging) |
38:00 | Το offline marketing & τα digital agency |
42:50 | New Covid Era – Κρίση & Ευκαιρία |
45:00 | Οι τρεις φάσεις της κρίσης |
47:20 | Four P of Marketing |
49:15 | Άλλαξαν οι συνθήκες/συνήθειες των καταναλωτών; |
50:10 | Τα όπλα των brands – παραδείγματα άλλων κρίσεων |
51:30 | Share of voice & Marketing Share |
55:15 | CSR (Corporate Social Responsibility) Ενέργειες |
56:00 | Acts που δώσαν λύση στο καταναλωτή (Σκλαβενίτης, Πλαίσιο) |
58:30 | Γρήγορη επικοινωνία, adjust στρατηγική |
63:30 | Η κρίση μας έκανε γρήγορους και δημιουργικούς |
66:30 | Επίλογος |
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz