fbpx

Instagram Reels & Youtube Shorts: Η Επίθεση των Κλώνων

Στο digital jam podcast 99 έχουμε την επίθεση των κλώνων του TikTok. Από την μία η Facebook που λανσάρει το Instagram Reels και από την άλλη το Youtube με τα Shorts. Το περιεχόμενο μικρής διάρκειας στα καλύτερα του.

To TikTok έκανε την αρχή

Για την ακρίβεια βέβαια την αρχή την έκανε το Vine πριν αρκετά χρόνια και το Vine έφτασε να γίνει TikTok. Τα Videos μικρής διαρκείας έγιναν τάση. Και στην περίπτωση του TikTok μάλιστα, έγινε ξεκάθαρο ότι υπάρχει κατεύθυνση προς το entertaiment περιεχόμενο. Η επιτυχία του TikTok είναι αδιαμφησβήτητη σε αυτό, όχι μόνο στα νεανικά κοινά.

Οι σειρά των κλώνων

Κάτι πάει αρκετά καλά όταν και άλλοι ασχολούνται μαζί του. Έτσι το Instagram ανακοίνωσε τα Reels, θέλωντας να δώσει κάτι που δεν το καταφέρνει πλέον με τα Stories και το IGTV, και να τραβήξει περισσότερους creators, και παράλληλα το Youtube τα Shorts. Η περίπτωση του Youtube είναι κάπως ιδιαίτερη, φαίνεται να ασχολείται γενικότερα με τα μικρά video με όχι απαραίτητα κατεύθυνση στο Fun περιεχόμενο.

Ένα διαφορετικό Ad Placement

Ειδικά στη περίπτωση του Instagram Reels, μιλάμε για ένα διαφορετικό ad placement, που είναι διαθέσιμο στο ad manager για χρήση μόνο του, λόγω της ιδιαιτερότητας του και της γενικότερης στρατηγικής μάλλον της Facebook. Για το Youtube Shorts φαίνεται πως θα έχουμε μια παρόμοια λογική χωρίς να υπάρχουν μέχρι σήμερα διαφημίσεις.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 99