Αφήνουμε στην άκρη το e-commerce για να πιάσουμε το lead generation. Πως κρίνεις την επιτυχία και την αποτυχία; Πως είναι καλύτερο να χειριστείς ένα site με leads; Tracking, events, goals, conversions, heatmaps, recordings και άλλες τέτοιες κουβέντες για measurement και data.
Συνήθως, όσο πιο εύκολα παίρνεις το lead τόσο πιο κακής ποιότητας είναι.
Από τo PPC μέχρι το website και από εκεί μέχρι το τέλος του lead. On-Line ή Off-line το lead generation είναι μια διαδικασία που πρέπει να μπορούμε να την βλέπουμε ολιστικά. Δεν είμαι ζήτημα μόνο των Google Ads και του Google Analytics.
time: | topic: |
---|---|
03:00 | Mapping της διαδρομής του χρήστη |
06:00 | Χρήση sheet για metrics, goals, tools |
08:10 | Συζήτηση με πελάτη για τα σωστά metrics/KPIs |
09:45 | Conversions, Goals, Micro-Goals |
12:00 | Events – page metrics and customer journey |
13:40 | Performance στο lead generation site |
14:35 | Το CPA του Account & το LifeTime Value (LTV) |
18:00 | Το Conversion Rate του πελάτη (τηλέφωνα, αξιοποίηση lead) |
20:00 | Blend Data On-Line & Off-line |
22:50 | Call Tracking (Nimbata) |
24:00 | Heatmaps, Recordings (HotJar) |
25:45 | Website usability testings (Userfeel, Userlytics) |
28:20 | Chatbots σε lead generation |
30:00 | Analytics, goals, events |
31:00 | Ας καταλάβουμε περισσότερο το audience πίσω από τα events |
32:00 | Αξιοποίηση των data και της πληροφορίας |
Τι είναι το Lead Generation ρε παιδιά
Ως lead generation ορίζουμε οποιοδήποτε site/business χωρίς e-commerce που έχει σκοπό να παίρνει leads μέσα από φόρμες, τηλέφωνο, messenger ή άλλους τρόπους. Πιο κλάσικ παράδειγμα είναι τα business παροχής υπηρεσιών.
Σκεφτόμαστε τόσο ωραίους τρόπους να πάρουμε δεδομένα αλλά ξεχνάμε πως να τα αξιοποιήσουμε
Τι είναι αυτό το Funnel;
Αν μας έχεις ακούσει και σε παλιότερα podcast θα έχεις παρατηρήσει να πετάμε αρκετές φορές τον όρο funnel. Στη πράξη το funnel (χωνί;) οπτικοποιεί την διαδρομή του χρήστη μέχρι να γίνει πελάτης μας ή και ακόμα και να ξαναγίνει πελάτης μας μέσα από συγκεκριμένα marketing objectives που έχουμε ορίσει. Ένα customer journey δηλαδή το οποίο το έχουμε χαρτογραφήσει με τις κατάλληλες ενέργειες και content.
Αν τραβήξουμε όλο το Analytics μέσα στο Data Studio δεν έχουμε πληροφορία, έχουμε μόνο δεδομένα.
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz