Search
Search

Location Insertion στα Responsive Search Ads

Location Insertion Googel Ads

Φρέσκο-Φρέσκο

Στα Responsive Search Ads των Google Ads εμφανίστηκε η επιλογή για location insertion. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα (δείτε το screenshot παρακάτω) να προσαρμόζουμε δυναμικά πεδία με βάση τις τοποθεσίες των πελατών, τις τοποθεσίες του business ή τοποθεσίες ενδιαφέροντος όπως έχει δηλωθεί στην γεωγραφική στόχευση της καμπάνιας μας.

Location Insertion Googel Ads

Όπως βλέπετε στην εικόνα το location format μπορεί να δεχτεί πόλη, νομό (state) ή χώρα. Σημαντικό σε κάθε περίπτωση το default text για την περίπτωση που για Χ λόγω δν μπορεί να εμφανιστεί.

Τα θετικά του location insertion

  • Πιο προσαρμοσμένα ads (headlines & descriptions)
  • Καλύτερο CTR: Μεγαλύτερο personalisation σημαίνει καλύτερο CTR
  • Λιγότερα Ads & Adgroups : Γλιτώνουμε χρόνο από το να ανεβάζουμε χιλιάδες σειρές με περιοχές

Όχι δεν θα το βρεις στα text ads

H Google μέχρι στιγμής φαίνεται να έχει επιλέξει να εμφανίζει τα location insertions μόνο στα Responsive.

⚠ Μπορείτε να χρησιμοποίησετε μόνο 1 location insertion στα headlines και έως 2 στα descriptions.

Παράδειγμα χρήσης του location insertion

Έστω ότι έχετε κάνει location target στην Ελλάδα, και το eshop κάνει παραδόσεις σε κάθε πόλη. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα location insertion τύπου Εξυπηρετούμε {LOCATION(City)} έτσι όταν ο χρήστης του εμφανιστεί το Ad στην Καλαμάτα να δει το headline/description: Εξυπηρετούμε Καλαμάτα

Ακόμα πιο ειδικά έστω ότι ένας επαγγελματίας εξυπηρετεί την Αττική και θέλει να πει ότι Εξυπηρετή κάθε πόλη της, θα είχαμε Εξυπηρέτηση {LOCATION(City)}

Σημεία Προσοχής

  • Χρειάζεστε τουλάχιστον 3 επικεφαλίδες χωρίς εισαγωγή τοποθεσίας.
  • Από προεπιλογή, όταν δημιουργείτε μια αποκριτική διαφήμιση αναζήτησης, οι επικεφαλίδες και οι περιγραφές μπορούν να εμφανίζονται με οποιαδήποτε σειρά. Μπορείτε να ελέγχετε σε ποια σημεία της διαφήμισής σας θα εμφανίζονται μεμονωμένες επικεφαλίδες και περιγραφές, καρφιτσώνοντάς τις σε συγκεκριμένες θέσεις.
  • Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο headline/description για την εισαγωγή της τοποθεσίας αλλιώς αν κάποια τοποθεσία υα υπερβαίνει το όριο των χαρακτήρων δεν θα εμφανιστεί.
  • Βεβαιωθείτε ότι η γεωγραφική στόχευση της καμπάνιας σας έχει οριστεί στο κατάλληλο επίπεδο για την επιχείρησή σας. Βεβαιωθείτε επίσης ότι το επίπεδο που έχει οριστεί στην εισαγωγή τοποθεσίας είναι κατάλληλο με βάση τη γεωγραφική στόχευση της καμπάνιας σας. (πόλη; νομός; χώρα;)

Θα το δοκιμάσετε ή σας τρομάζει ότι θα τα πάει χάλια με geo στην Ελλάδα;

Μοιράσου το

Στην αγκαλία του PPC από το 2015 αναζητώ τρόπους να κάνω το performance λίγο καλύτερο. Κάθε Κυριακή τα λέμε στο Digital Jam Podcast.

Join the discussion

Further reading

Smart Shopping campaign standard shopping podcast

Smart Shopping ή Standard Shopping;

Επανερχόμαστε για την 2η σεζόν του Digital Jam Podcast με το επεισόδιο 53. Στο σημερινό podcast συζητάμε ένα θέμα που μας προτείνατε στο Linkedin...

expanded-text-ads-digital-jam

Το τέλος των Expanded Text Ads;

Εδώ και λίγες μέρες μια μεγάλη αλλαγή παρουσιάστηκε σε πολλούς Google Ads λογαριασμούς, η εξαφάνιση των Expanded Text Ads (ETAs). Τι συνέβει όμως; Το...

google affinity audience

Όλα τα Google Affinity Audiences

Τα Affinity Audiences στα Google Ads σε αντίθεση με τα in-market audience περιλαμβάνουν κοινά με πιο δυνατά ενδιαφέροντα. Είναι χρήσιμα ειδικά αν...

google ads extensions podcast digital jam

Ad Extensions on Google Ads

Τα Ad Extensions ή και επεκτάσεις διαφημίσεων στα Google Ads είναι το θέμα του digital jam podcast #52. Σε μια μεγάλη συζήτηση μιλάμε για sitelinks...

mcc-manager-accounts-google-ads

Manager Accounts (MCC) στα Google Ads

Οι λογαριασμοί υπευθύνοι (Manager Accounts), που παλιότερα ήταν γνωστοί ως My Client Center (MCC) βοηθούν στη διαχείριση πολλών λογαριασμών Google...