fbpx
Search
Search
patreon digital jam

Location Insertion στα Responsive Search Ads

Location Insertion Googel Ads

Φρέσκο-Φρέσκο

Στα Responsive Search Ads των Google Ads εμφανίστηκε η επιλογή για location insertion. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα (δείτε το screenshot παρακάτω) να προσαρμόζουμε δυναμικά πεδία με βάση τις τοποθεσίες των πελατών, τις τοποθεσίες του business ή τοποθεσίες ενδιαφέροντος όπως έχει δηλωθεί στην γεωγραφική στόχευση της καμπάνιας μας.

Location Insertion Googel Ads

Όπως βλέπετε στην εικόνα το location format μπορεί να δεχτεί πόλη, νομό (state) ή χώρα. Σημαντικό σε κάθε περίπτωση το default text για την περίπτωση που για Χ λόγω δν μπορεί να εμφανιστεί.

Τα θετικά του location insertion

  • Πιο προσαρμοσμένα ads (headlines & descriptions)
  • Καλύτερο CTR: Μεγαλύτερο personalisation σημαίνει καλύτερο CTR
  • Λιγότερα Ads & Adgroups : Γλιτώνουμε χρόνο από το να ανεβάζουμε χιλιάδες σειρές με περιοχές

Όχι δεν θα το βρεις στα text ads

H Google μέχρι στιγμής φαίνεται να έχει επιλέξει να εμφανίζει τα location insertions μόνο στα Responsive.

⚠ Μπορείτε να χρησιμοποίησετε μόνο 1 location insertion στα headlines και έως 2 στα descriptions.

Παράδειγμα χρήσης του location insertion

Έστω ότι έχετε κάνει location target στην Ελλάδα, και το eshop κάνει παραδόσεις σε κάθε πόλη. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα location insertion τύπου Εξυπηρετούμε {LOCATION(City)} έτσι όταν ο χρήστης του εμφανιστεί το Ad στην Καλαμάτα να δει το headline/description: Εξυπηρετούμε Καλαμάτα

Ακόμα πιο ειδικά έστω ότι ένας επαγγελματίας εξυπηρετεί την Αττική και θέλει να πει ότι Εξυπηρετή κάθε πόλη της, θα είχαμε Εξυπηρέτηση {LOCATION(City)}

Σημεία Προσοχής

  • Χρειάζεστε τουλάχιστον 3 επικεφαλίδες χωρίς εισαγωγή τοποθεσίας.
  • Από προεπιλογή, όταν δημιουργείτε μια αποκριτική διαφήμιση αναζήτησης, οι επικεφαλίδες και οι περιγραφές μπορούν να εμφανίζονται με οποιαδήποτε σειρά. Μπορείτε να ελέγχετε σε ποια σημεία της διαφήμισής σας θα εμφανίζονται μεμονωμένες επικεφαλίδες και περιγραφές, καρφιτσώνοντάς τις σε συγκεκριμένες θέσεις.
  • Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο headline/description για την εισαγωγή της τοποθεσίας αλλιώς αν κάποια τοποθεσία υα υπερβαίνει το όριο των χαρακτήρων δεν θα εμφανιστεί.
  • Βεβαιωθείτε ότι η γεωγραφική στόχευση της καμπάνιας σας έχει οριστεί στο κατάλληλο επίπεδο για την επιχείρησή σας. Βεβαιωθείτε επίσης ότι το επίπεδο που έχει οριστεί στην εισαγωγή τοποθεσίας είναι κατάλληλο με βάση τη γεωγραφική στόχευση της καμπάνιας σας. (πόλη; νομός; χώρα;)

Θα το δοκιμάσετε ή σας τρομάζει ότι θα τα πάει χάλια με geo στην Ελλάδα;

Μοιράσου το

Audience & Performance Manager at 24Media

Further reading

keyword research digital jam podcast 80

Keyword Research

Στο Digital Jam Podcast #80 συζητάμε για Keyword Research. Πως ξεκινάς, τι βήματα είναι καλό να ακολουθείς. Από το draft plan του τι πάω να κάνω, έως...

Intent-Based Ad Groups podcast digitaljam

Single KW & Intent-Based Ad Groups

Στο Digital Jam Podcast #72 πάμε απο τα Single KW Ad Groups σε Intent-Based Ad Groups στα Google Ads. Στην εποχή του Smart Bidding πόσο καλύτερη ιδέα...