fbpx

Manager Accounts (MCC) στα Google Ads

Οι λογαριασμοί υπευθύνοι (Manager Accounts), που παλιότερα ήταν γνωστοί ως My Client Center (MCC) βοηθούν στη διαχείριση πολλών λογαριασμών Google Ads. Μας βοηθούν στην οργάνωση, το reporting, τον έλεγο πρόσβασης, την συγκεντρωτική χρέωση και όχι μόνο.

Στο επεισόδιο 51 του Digital Jam Podcast μιλάμε για τα Manager Accounts στα Google Ads δίνοντας κάποιες συμβουλές που αφορούν τα Multiple Accounts που βρίσκονται κάτω από ένα Manager Account.

Outline

01:30 – Εισαγωγή
05:00 – Γιατί Manager Accounts;
07:30 – Γιατί ένα business να έχει πολλαπλά Ad Accounts;
11:00 – Conversion & Remarketing Tags σε επίπεδο Manager
15:00 – Cross-Accounts Conversion
17:30 – Negative Keywords List at Manager level
20:20 – Exclusion placements at Manager level
22:00 – Account map
24:00 – Reporting



Πότε χρειάζομαι πολλά Ad Accounts;

Η απάντηση είναι δύσκολη και εξαρτάται το πότε χρειάζεται ένα business multiple ad accounts κάτω από ένα manager account. Ο κύριος γνώνομονας είναι πότε μας χρειάζεται οργανωτικά να σπάσουμε τον λογαριασμό. Μια περίπτωση είναι να τρέχει 2 εντελώς διαφορετικές υπηρεσίες με διαφορετικά conversions, audience, value, goals. Όπου τότε θέλουμε να έχουμε μια πιο εύκολη ξεκάθαρη εικόνα βλέποντας τις υπηρεσίες ως ανεξάρτητα accounts. Αυτό φυσικά έχει σχέση με το Account-level quality score, το optimize που μπορεί να έχει κάνει το smart bidding και τα audience.

Audience on Manager Accounts

Μια δυνατότητα που έχουμε να λύσει τον θέμα του share audience list & remarketing tag στα πολλαπλά ad accounts βρίσκεται στα Manager Accounts. Μπορούμε να έχουμε ένα και μόνο tag σε όλο το site όπου το διαμοιράζονται όλα τα sub-accounts που έχουμε οργανώσει για τις ανάγκες του segmentation, αλλά και κυρίως να διαμοιράσουμε τα remarketing & custom audience.

Conversion on Manager Accounts

Έχοντας δημιουργήσει τα conversion tag σε επίπεδο manager accounts μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σε όποιο sub-accounts χρειαζόμαστε, αποφεύγοντας έτσι την δημιουργία νέων tag. Για παράδειγμα έχουμε σπάσει τον λογαριασμό σε δύο sub-accounts για Search & Display αλλά και τα δύο χρησιμοποιούν το ίδιο conversion tag με τα ίδια historical data.

Η δημιουργία manager account μπορεί να γίνει από εδώ

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 51