Τα Affinity Audiences στα Google Ads σε αντίθεση με τα in-market audience περιλαμβάνουν κοινά με πιο δυνατά ενδιαφέροντα. Είναι χρήσιμα ειδικά αν θέλουμε να αυξήσουμε το awareness σε -πρακτικά- διαφημιστικές ομάδες που μπορεί να ενδιαφέρονται για τo business μας.
Ο χωρισμός των affinity audiences μοιάζει αρκετά τον τρόπο που χωρίζονται τα διαφημιστικά κοινά στην τηλεοπτική διαφήμιση.
Σκεφτείτε αρχικά ότι για να θεωρήσει η Google κάποιον ότι ανήκει σε κάποιο affinity audience έχει λάβει πολλά vibes από αυτόν τον χρήστη. Σε αντίθεση αν πρόκεται για κάποιο “ξαφνικό” ενδιαφέρον, πχ ξεκινάω να αναζητάω για αθλητικά παπούτσια, θα με συμπεριλάβει σε ένα in-market audience.
Αυτός είναι και ο λόγος που τα Affinity audience μοιάζουν κάπως broad.
πχ. Technophiles, Shopaholics, Public Transit Users
Όμως θα σας είμαι ειλικρινής, τα affinity audiences δεν είναι μόνο αυτά που θα δούμε παρακάτω. Απλά αυτά τα έχει φτιάξει ήδη η Google. Κάθε χρήστης έχει κάποια custom interests πάνω του. Το ίδιο το machine learning δηλαδή καταλαβαίνει πως κάποιο topic, term, place, webesite, interest είναι αρκετά δυνατό για τον συγκεκριμένο χρήστη. Γιαυτό εξάλλου δημιουργήθηκαν και τα custom affinity audience που αξίζει να αναφερθούμε μόνο για αυτά.
Όλη η λίστα των affinity audiences
Παρακάτω θα βρεις όλα τα διαθέσιμα affinity audiences στα Google Ads. Κάποια από αυτά δεν είναι διαθέσιμα σε Video, Search, Gmail, Discovery, Gmail, Display ενώ κάνενα δεν είναι διαθέσιμο σε shopping ads.
Ήρθε το παραδοσιακό επεισόδιο της Ανασκόπησης! Πως τα πήγαμε στις προβλέψεις μας πέρσι; Ποια ήταν τα TOP επεισόδια Digital Jam της χρονιάς 2022; Αυτά...
Στο σημερινό Digital Jam Podcast μιλάμε για τα Youtube Audiences. Τα πιο social κοινά του Google Ads και τα πιο αδικημένα. Μήπως με τα Youtube Shorts...