fbpx
Search
phrase match modifier αλλαγή google ads podcast

Το Phrase Match που έγινε Modifier

Episode 74

Play episode

Το Targeting στα Google Search Ads αλλάζει

Στο Digital Jam Podcast 74 συζητάμε για το updated phrase match στα Google Ads που ανοίγει για περισσότερους συνδυασμούς queries, γιατί πρακτικά παίρνει χαρακτηριστικά του broad match modifier.

To broad match modifier σταματά να λειτουργεί έτσι όπως το ξέραμε ωστε να σταδιακά να πάψει να υποστηρίζεται τον Ιούλιο. Από τα μέσα Φεβρουαρίου, τόσο τα phrase match όσο και τα broad match modifier θα αρχίσουν να μεταβαίνουν σε αυτήν τη νέα συμπεριφορά αντιστοίχισης

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της Google, “Making it easier to reach the right customers on Search” εδώ.

In July, once the new behavior has been rolled out globally, you’ll no longer be able to create new broad match modifier keywords.

broad match modifier updates kai πηρασε ματψη

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.

Όλα τα podcast, άρθρα & info για το digital jam εδώ: https://digitaljam.gr/

Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.

Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T

AppSumo Deals σε tools: https://b.link/xpbxg

Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr

Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το

More from this show

PodcastEpisode 74