fbpx

Το Phrase Match που έγινε Modifier

Το Targeting στα Google Search Ads αλλάζει

Στο Digital Jam Podcast 74 συζητάμε για το updated phrase match στα Google Ads που ανοίγει για περισσότερους συνδυασμούς queries, γιατί πρακτικά παίρνει χαρακτηριστικά του broad match modifier.

To broad match modifier σταματά να λειτουργεί έτσι όπως το ξέραμε ωστε να σταδιακά να πάψει να υποστηρίζεται τον Ιούλιο. Από τα μέσα Φεβρουαρίου, τόσο τα phrase match όσο και τα broad match modifier θα αρχίσουν να μεταβαίνουν σε αυτήν τη νέα συμπεριφορά αντιστοίχισης

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της Google, “Making it easier to reach the right customers on Search” εδώ.

In July, once the new behavior has been rolled out globally, you’ll no longer be able to create new broad match modifier keywords.

broad match modifier updates kai πηρασε ματψη

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 74