Digital Marketing Podcast

Τι παίζει με τα Pinterest Ads στην Ελλάδα;

pinterest ads διαφήμιση

Εδώ και λίγους μήνες τα Pinterest Ads έχουν γίνει διαθέσιμα και στην Ελλάδα, τι σημαίνει όμως αυτό; Αξίζει κάποιος να τρέξει διαφημίσεις Pinterest στο ελληνικό κοινό;

Τι είναι το Pinterest

Το Pinterest είναι ένα ιδιαίτερο social media κανάλι καθώς επικεντρώνεται κυρίως σε εικόνες & videos τα οποία τα ονομάζει pins. Το κοινό σε μεγάλη πλειοψηφία είναι γυναίκες (70% σύμφωνα με τα επίσημα insights) και έχει ένα ισχυρό ηλικιακό group των 18-34. Για ένα social media που έχει κλείσει 9 χρόνια το λες εξαιρετικό.

Το Pinterest είχε πάντα ένα ιδιαίτερο κοινό, ήταν από την αρχή του το κορυφαίο social media για DIY, Crafts & διακόσμηση. Τα τελευταία χρόνια όμως έχει εξελιγχθεί σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες όπως design, fashion, Arts, & event planning ακόμα και το φαγητό. Είναι γενικά μπορούμε να πούμε μια καλή πηγή για να πάρει κάποιος ιδέες, αν όχι η καλύτερη.

Διαφήμιση στο Pinterest

Αρχικά για να δείτε το Pinterest Ads Manager μπορείτε να μπείτε στο https://ads.pinterest.com/ η διαδικασία εγγραφής είναι αρκετά εύκολη.

To Pinterest ακολουθεί μια παρόμοια λογική με τα Facebook Ads, έχει ένα Pinterest Tag με το οποίο μπορείς να κάνεις tracking τους users τόσο για δημιουργήσεις audiences όσο και να βελτιστοποιήσεις για conversions.

Έχεις 5 επιλογές όσον αφορά τα objectives:
Brand Awareness, Video Views, Traffic, App install & Conversions

Στην Ελλάδα τώρα σύμφωνα με το ad manager του, το potential audience size είναι 900Κ (ούτε καλό ούτε κακό).

Θα βρείτε πολύ ωραίες επιλογές targeting βάση interest (topics) αλλά και μια επιλογή για keyword targeting η οποία χρησιμοποιεί τα ίδια γνωρίσματα που έχουμε από τα Google Search Ads (phrase, exact)

Η δημιουργία του Ad είναι αρκετά απλή. Ας πούμε όμως το σημαντικότερο που μάλλον θέλεις να ρωτήσεις, αξίζει;

Να κάνω ή να μην κάνω Pinterest;

Να κάνεις αν το κοινό σου βρίσκεται εκεί. Είναι γεγονός ότι εδώ και πολύ καιρό και μεγάλα ελληνικά brands βρίσκονται στο pinterest με πολύ καλή social παρουσία. Το ιδιαίτερο του κοινού του είναι ο οδηγός της επιτυχίας. Χρειάζεται ένα πολύ καλό research στο να ανακαλύψουμε αν το κοινό του business μας βρίσκεται εκεί και τι ακριβώς κάνει που μπορούμε να το εξυπηρετήσουμε.

Εκ πρώτης όψης δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος θα τρέξει pinterest ads χωρίς να φτιάξει και μια social παρουσία στο μέσο. Είναι πραγματικά κρίμα να μην το κάνει αν έχει το content.

Το κοινό στην Ελλάδα δεν είναι τεράστιο, αλλά είναι ένα διαφορετικό κοινό από τα Facebook/Google Ads. Αν το κοινό σου είναι εκεί μιλάμε σίγουρα για ένα υπέροχο μέσο για να κτίσεις awareness αλλά και ίσως μια σπουδαία ευκαιρία για conversions!

Μοιράσου το

Στην αγκαλία του PPC από το 2015 αναζητώ τρόπους να κάνω το performance λίγο καλύτερο. Κάθε Κυριακή τα λέμε στο Digital Jam Podcast.

Join the discussion

Further reading

digital marketing trends προβλέψεις 2020

Digital Marketing Trends/ Forecasts για το 2020

Η αλήθεια είναι ότι κάθε άνθρωπος που ασχολείται με το Digital καλείται αυτην την περίοδο να δώσει τον παλμό των top trends για το νέο έτος. Από...

Top 3 Digital Jam Podcasts του 2019

Δηλαδή εμείς δεν έχουμε ψυχή επειδή ξεκινήσαμε τον Σεπτέμβριο; Συνοψίζουμε τα TOP 3 με βάση ακροάσεις επεισόδια του Digital Jam Podcast που...

podcast digital jam ανασκόπηση 2019 εορταστικό

Digital Jam Ανασκόπηση 2019

Τι ξεχωρίζουμε από την χρονιά που πέρασε σε Google Ads, Facebook Ads, PPC γενικά, Social Media κτλ; Το τελευταίο Digital Jam Podcast του 2019 είναι...

snapchat ads τι παίζει

Τι παίζει με τα Snapchat Ads;

Σε αυτό το podcast μπάινουμε στο Ad Manager των Snapchat Ads και συζητάμε για τις επιλογές που δίνει. Αξίζει στην Ελλάδα; Πως μπορώ να φτιάξω...

facebook custom audience ninja digital jam

5 Facebook Custom Audiences για Ninjas

Το facebook pixel σου δίνει την δύναμη να φτιάξεις κορυφαία custom audiences, σχεδόν ότι μπορείς να σκεφτείς. Σε αυτό το post σου αναφέρω 5 advanced...