Search
Search

Archive

digital marketing plan 400 euro digital jam podcast 60

[60] Digital Marketing πλάνο με budget 400€

Στο digital jam αυτην την φορά κάνουμε ένα σενάριο. Μπορεί να γίνει ένα digital marketing πλάνο με έναν πελάτη των 400€; Τι μπορούμε να κάνουμε και τι πρέπει να προσέξουμε με έναν πελάτη που μπορεί να τρέξει διαφήμιση μόνο με 400€; Μια γενική...

google custom audiences expand podcast digital jam

[59] Google Custom Audiences Expanded

Στο podcast 59 μιλάμε για τις επιλογές expand στα Google Custom Audiences και πιο συγκεκριμένα για τις περιπτώσεις των: people who visited these places, people who browse websites similar to, people who use apps similar to. Συζητάμε για την...

CPM Podcast digital jam

[58] CPM: Μύθοι & Αλήθειες

Σε ένα ακόμα Digital Jam podcast έρχεται η σειρά του CPM (Cost-per-Mille). Είναι κακό το υψηλό CPM; Είναι καλό το χαμηλό CPM; Είμαστε σίγουροι ότι ξέρουμε τι κρύβει το metric όταν το χρησιμοποιούμε για να καθορίσουμε αν μια καμπάνια πάει καλά; Τι...

bounce rate podcast μύθοι αλήθειες digital jam

[57] Bounce Rate: Μύθοι & Αλήθειες

Ανοίξαμε νέο series μάλλον μετά το επεισόδιο με το CTR και έτσι και στο επεισόδιο 57 συζητάμε στο ίδιο ύφος για το Bounce Rate. To Bounce Rate ή το Ποσοστό εγκατάλειψης είναι αδιαμφησβήτα ένα από τα πιο hot metrics στη κατηγορία “ποιοτικά...

ctr μύθοι αλήθειες podcast digital jam

[56] CTR: Μύθοι & Αλήθειες

Στο επεισόδιο 56 ανοίγουμε τον φάκελο CTR (Click-Through-Rate). Απομυθοποιούμε το συγκεκριμένο metric με βάση τα δεδομένα της νέας εποχής. Πότε είναι λάθος να βασιζόμαστε σε αυτό; Πότε μας προσφέρει πραγματικά δεδομένα; Τι συμβαίνει στο Smart...

facebook analytics

[55] Εισαγωγή στο Facebook Analytics

Στο digital jam podcast #55 μπαίνουμε στο Facebook Business Manager και κάνουμε μια εισαγωγή στο Facebook Analytics. Δυνατότητες, σημεία προσοχής και μια περιήγηση στο dashboard του. Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά...

facebook links google analytics tips podcast

[54] Facebook fbclid/sources & Google Analytics

Στο Digital Jam 54 κάνουμε μια διαφορετική συζήτηση λύνοντας το πρόβλημα των fbclid urls στο Google Analytics αλλά και των πολλαπλών facebook sources. Μικρά tips που πρακτικά μας βοηθάνε να έχουμε πιο οργανωμένα data. Μεταξύ άλλων πριν το τέλος ο Δ...

Smart Shopping campaign standard shopping podcast

[53] Smart Shopping ή Standard Shopping;

Επανερχόμαστε για την 2η σεζόν του Digital Jam Podcast με το επεισόδιο 53. Στο σημερινό podcast συζητάμε ένα θέμα που μας προτείνατε στο Linkedin. Standard Shopping Campaigns και Smart Shopping Campaigns. Ποιά από τις δύο είναι καλύτερα να...

google ads extensions podcast digital jam

[52] Ad Extensions on Google Ads

Τα Ad Extensions ή και επεκτάσεις διαφημίσεων στα Google Ads είναι το θέμα του digital jam podcast #52. Σε μια μεγάλη συζήτηση μιλάμε για sitelinks, callouts, promotion extensions, lead forms, call extensions, location extensions, structured snippet...

mcc-manager-accounts-google-ads

[51] Manager Accounts (MCC) στα Google Ads

Οι λογαριασμοί υπευθύνοι (Manager Accounts), που παλιότερα ήταν γνωστοί ως My Client Center (MCC) βοηθούν στη διαχείριση πολλών λογαριασμών Google Ads. Μας βοηθούν στην οργάνωση, το reporting, τον έλεγο πρόσβασης, την συγκεντρωτική χρέωση και όχι...