Στο digital jam podcast 88 κάνουμε ένα διάλειμμα για έναν προβληματισμό στο φαινόμενο του Twitch και του Τζόγου. Τους τελευταίους μήνες η πλατφόρμα video streaming της Amazon έχει κατακλυστεί από (ελληνικό) content τζόγου.Ο προβληματισμός δεν είναι...
Στο Digital Jam Podcast 87 μιλάμε με αφορμή τα Youtube Audio Ads για τον ήχο στην διαφήμιση, τα βίντεο, τα podcasts και άλλα που τα τραβάει η συζήτηση. Τι είναι τα Youtube Audio Ads; Ως εξέλιξη των Youtube Video Ads, τα Audio Ads ήρθαν για να...
Τίνος είσαι εσύ
Το πρώτο party είναι πάντα δύσκολο 🥳 Στο Digital Jam Podcast 85 έχουμε Newsfeed by Grow-Digital και μιλάμε με τον Σταύρο για First-Party Data! Ήρθε η ώρα να συλλέξουμε δεδομένα μόνοι μας. Τι είναι αυτά τα First-Party Data; Ως First-Party data...
Στο Digital Jam Podcast 84 απαντάμε στο τι είναι το data blending και γιατί μπορεί να σου φανεί απίστευτα χρήσιμο ΧΘΕΣ. Αν δεν έχεις ιδέα από to τι είναι το Google Data Studio πήγαινε πίσω να ακούσεις και ξαναγύρνα εδώ γιατί θα διευκολύνει αρκετά...
Στο Digital Jam Podcast #83 συζητάμε για κάτι αρκετά hot και αμφιλεγόμενο, το Astroturfing αλλά και κουβέντα για φανταστικούς χαρακτήρες στα social. Παίρνουμε λίγο αφορμή το θέμα “Μάνια Τέκου” από την επικαιρότητα και ακροβατούμε μεταξύ...
Στο επεισόδιο 82 του Digital Jam Podcast επιστρέφουμε στο battle με έναν (άνισο) αγώνα μεταξύ των Automatic και Manual Placements στα Facebook Ads. Υπάρχουν λόγοι να να πεις όχι στο Auto Placements; Προσπαθούμε, με δυσκολία η αλήθεια είναι, να...
Στο επεισόδιο 81 του Digital Jam Podcast έχουμε Newsfeed by Grow-Digital και μαζί με τον Σταύρο Θεοδωράτο συζητάμε για τρία διαφορετικά θέματα της επικαιρότητας στο digital marketing community. Από που να αρχίσουμε όμως; Under Armour & Survivor...
Στο Digital Jam Podcast #80 συζητάμε για Keyword Research. Πως ξεκινάς, τι βήματα είναι καλό να ακολουθείς. Από το draft plan του τι πάω να κάνω, έως την οργάνωση των KWs και την δημιουργία των campaigns στα Google Ads. Το KW Research μας παρέχει...
Στα λημέρια του content ξανά στο digital jam podcast #79 για να μιλήσουμε για μια τάση που τον τελευταίο καιρο μεγαλώνει μπροστά στα μάτια μας. Το Subscription model στους content creators. Το Support που έγινε Revenue Stream Οι δημιουργοί...