Στο σημερινό podcast συζητάμε γύρω από το TikTok, το Social trend των τελευταίων μηνών. Ευκαιρία ή ρίσκο για τα brands το 2020; Το Social Media App με τα περισσότερα downloads σε iOS το 2019 προκάλεσε έναν ευχάριστο χαμό. Το TikTok προσέλκυσε ένα...
Στο Bonus (podcast) της Τετάρτης σας λέμε σε λιγότερο από 2 λεπτά πως να ελέγξετε το overlap μεταξύ 2 ή περισσοτέρων Facebook Audience. Σας έχει συμβεί ποτέ να μην ξέρετε αν κάποια Custom Audiences, στα Facebook Ads, μεταξύ τους περιλαμβάνουν ίδιο...
Την προσοχή σας παρακαλώ Τι ζητάμε όλοι κάνουμε ένα Social Media Post; Λίγη περισσότερη προσοχή! Στο επεισόδιο 26 του Digital Jam Podcast μιλάμε για κάποια βασικά Attention Hacks που χρησιμοποιούμε όσοι ασχολούμαστε με το digital marketing και τα...
Το επεισόδιο 25 είναι το Bonus της Τετάρτης, πιάνουμε μικρά Tips και βιαζόμαστε γιατί πρέπει να τα πούμε όλα σε 2 λεπτά! Είναι το σφηνάκι του digital marketing δηλαδή. Στο σημερινό επεισόδιο μιλάμε για το πως μπορείτε να δείτε τα Top Signals σε ένα...
Επιστροφή στο e-commerce το καλό. Στο επεισόδιο 24 του Digital Jam συζητάμε για e-coomerce funnels στα Facebook Ads. Πως προσδιορίζουμε ένα ιδανικό funnel στα Facebook Ads; Τι objectives μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε; Τα objectives είναι απλά...
Τι είναι το Google Data Studio και γιατί είναι σημαντικό να ασχοληθείς μαζί του; Ένα από τα καλύτερα free εργαλεία για reporting ή ένα ιδανικό dashboard για κάθε μορφής ηλεκτρονικά data; Ποιο powerpoint; Σύνδεσε Google Ads, Google Analytics, Search...
Καλά τα custom audiences αλλά κάτι ακόμα καλύτερο είναι τα Lookalike audiences. Στο podcast μιλάμε για τα Lookalike κοινά στα Facebook Ads. Αν είστε Google Ads Audience master, θεωρήστε τα Lookalike Audience αντίστοιχα των Similar Audience, μόνο που...
Καλά τα custom audiences αλλά κάτι ακόμα καλύτερο είναι τα Lookalike audiences. Στο podcast μιλάμε για τα Lookalike κοινά στα Facebook Ads. Αν είστε Google Ads Audience master, θεωρήστε τα Lookalike Audience αντίστοιχα των Similar Audience, μόνο που...
Έκτακτο & μικρό Digital Jam σχολιάζουμε την αλλαγή στα Google Search Results. Αυτό που βλέπουμε πλέον στα Results είναι κυρίως να έχουν μετακινηθεί τα Display Paths στη κορυφή κάθε result πάνω από τον τίτλο ενώ στη περίπτωση των οργανικών έχουμε...
Έκτακτο & μικρό Digital Jam σχολιάζουμε την αλλαγή στα Google Search Results. Αυτό που βλέπουμε πλέον στα Results είναι κυρίως να έχουν μετακινηθεί τα Display Paths στη κορυφή κάθε result πάνω από τον τίτλο ενώ στη περίπτωση των οργανικών έχουμε...