Κύριες και κύροι στο Digital Jam Podcast 78 έχουμε battle. Διαλέξτε στρατόπεδο καθώς θα επιχειρηματολογήσουμε μεταξύ Long Copy και Short Ad Copy.
Λίγα λόγια και καλά
Όταν το προϊόν/υπηρεσία είναι οικείο και κατανοητό στον χρήστη, το short copy έχει νόημα. Οι υποψήφιοι πελάτες δεν τρελαίνονται να αναγκάζονται να διαβάσουν περιέχομενο περιεχόμενο που ήδη γνωρίζουν.
Είναι ιδανικό για αντικείμενα με χαμηλότερες τιμές που απαιτούν λιγότερη πειθώ για πώληση: σκεφτείτε hardsale ή ακόμη και προϊόντα τα οποία θέλουν να αγοράσουν οι καταναλωτές.
Εξίσου ιδανικό είναι το short copy όταν η εικόνα έχει μεγαλύτερο βάρος. Όταν η εικόνα πουλάει από μόνο της, ένα short copy αρκεί για λειτουργήσει βοηθητικά στην πώληση/προτροπή. Σαν δικλείδα ασφαλείας.
Έχω πολλά να σου πω όμως
Το Long Ad Copy μάς επιτρέπει να προσθέσουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν/υπηρεσία. Είναι ιδανικό δηλαδή για προϊόντα “ασυνήθιστα” ή “δύσκολα” που οι πελάτες χρειάζονται πολλές πληροφορίες πριν λάβουν μια απόφαση.
Εξίσου σημαντικό το Long Copy είναι και για να διηγηθούμε μια ιστορία, η οποία μπορεί να μαςς βοηθήσει να ξεπεράσουμε τυχόν προβληματισμός του υποψήφιου πελάτη.
Τέλος, τα testimonials είναι εξαιρετικό έξτρα που μπορεί να ϋιοθετηθεί εύκολα σε μια λογική long copy. Οι πολλοί ευχαριστήμενοι πελάτες μας είναι σημαντικοι ιδικά αν η τιμή είναι υψηλή.
Θα μπορούσαμε να πούμε πως το long copy συνδέεται με το φιλτράρισμα του κοινού ή με την επιλογή ενός πιο narrow κοινού.
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz