fbpx

Single KW & Intent-Based Ad Groups

Στο Digital Jam Podcast #72 πάμε απο τα Single KW Ad Groups σε Intent-Based Ad Groups στα Google Ads. Στην εποχή του Smart Bidding πόσο καλύτερη ιδέα είναι να περάσουμε σε Intent-Based;

Και τα δύο είναι δύο διαφορετικές στρατηγικές δομής στα Google Ads. Πρακτικά αφορούν το Campaign Structure ενός λογαριασμού.

Tα SKAGs με λίγα λόγια

Σύμφωνα με την λογική του SKAG έχουμε ένα ένα keyword για κάθε Ad-Group. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που αντιστοιχεί 100% σε αυτό που αναζητά κάποιος. (υψηλότερο CTR). Είναι δηλαδή ένας απλός τρόπος να μην επικρατήσει το χάος σε έναν λογαριασμό.

Για πολλά χρόνια, ήταν τα Single Keyword Ad Groups,ήταν μια πολύ καλή προσέγγιση για σχεδόν τα περισσότερα Google Ad Accounts. Αλλά τα τελευταία δύο χρόνια, η στρατηγική SKAG έχει γίνει πολύ λιγότερο αποτελεσματική, με ένα σημαντικό παράγοντα να είναι η βελτίωση του Smart Bidding.

Τα IBAGs με λίγα λόγια

Στην περίπτωση του intent-based κάνουμε μια χαλαρότερη δομή από τα Single-Keyword Ad Groups. Χωρίζουμε τα Γoogle ad groups βάση πρόθεσης και όχι απαραίτητα και μόνο βάση keyword. Ξεκινάμε όπως πάντα με ένα keyword research, και στη συνέχεια κάνουμε groups τα terms που έχει σημασία να είναι μόνα τους σε Ad Groups.

Smart Bidding και Intent-Based

Το Smart Bidding και ιδιαίτερα τα Target CPA, και Target ROAS, μπορούν να δουλέψουν πιο αποδοτικά σε μια intent-based στρατηγική. Με broad-modified δίνουμε μεγαλύτερη ευελιξία στο machine learning να δουλέψει και να συλλέξει κρίσιμα data.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 72