fbpx

Τίνος είσαι εσύ

Πόσες φορές έχουμε μιλήσει στο jam για UTM parameters; Αρκετές. Στο Digital Jam podcast 86 όμως τα εξηγούμε και δίνουμε λύσεις. Τι είναι τα UTM; Πως τα χρησιμοποιούμε; Τι να προσέξουμε ρε παιδιά;

Τι είναι τα UTM;

Τα UTM parameters είναι πρακτικά παράμετροι (όπως το λέει) που μπαίνουν μετά από ένα URL και σκοπό έχουν να δώσουν χειροκίνητα την πληροφορία στο Google Analytics του link από όπου προήλθε.


Εκτός από γνωστό μας source και medium, περιλαμβάνει τα πεδία campaign, term, content.

Η χρήση τους είναι κατάλληλη όταν θέλουμε στο Google Analytics να έχουμε έξτρα πληροφορίες σχετικά με το από που προήλθε ένα session.

Τι περιλαμβάνει ένα UTM parameter

Campaign URL Builder

Το campaign url builder είναι το γνωστότερο builder για να δημιουργείς UTM parameters και μπορείς να το βρεις εδώ.

Δομή UTM

References

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 86