Πόσες φορές έχουμε μιλήσει στο jam για UTM parameters; Αρκετές. Στο Digital Jam podcast 86 όμως τα εξηγούμε και δίνουμε λύσεις. Τι είναι τα UTM; Πως τα χρησιμοποιούμε; Τι να προσέξουμε ρε παιδιά;
Τι είναι τα UTM;
Τα UTM parameters είναι πρακτικά παράμετροι (όπως το λέει) που μπαίνουν μετά από ένα URL και σκοπό έχουν να δώσουν χειροκίνητα την πληροφορία στο Google Analytics του link από όπου προήλθε.
Εκτός από γνωστό μας source και medium, περιλαμβάνει τα πεδία campaign, term, content.
Η χρήση τους είναι κατάλληλη όταν θέλουμε στο Google Analytics να έχουμε έξτρα πληροφορίες σχετικά με το από που προήλθε ένα session.
Campaign URL Builder
Το campaign url builder είναι το γνωστότερο builder για να δημιουργείς UTM parameters και μπορείς να το βρεις εδώ.
References
- Digital Jam #75 – Short URLs : Τι παίζει με την φάση τους
- Τι σημαίνει η απόκρυψη του πλήρες URL στο Google Chrome;
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz