fbpx

Top Signals σε Google Smart Bidding Campaigns σε 2 λεπτά

Το επεισόδιο 25 είναι το Bonus της Τετάρτης, πιάνουμε μικρά Tips και βιαζόμαστε γιατί πρέπει να τα πούμε όλα σε 2 λεπτά! Είναι το σφηνάκι του digital marketing δηλαδή.

Στο σημερινό επεισόδιο μιλάμε για το πως μπορείτε να δείτε τα Top Signals σε ένα Google Ads Campaigns με Smart Bidding Strategy.

Στη πράξη κάθε Campaign με Smart Bidding όταν του δίνουμε ένα strategy, πχ Target CPA , μετά την learning period, έχει συγκρατήσει πολλά μοτίβα ώστε να αυξομειώσει ανάλογα τα bids στο κατάλληλο κοινό. Αυτά τα (δυναμικά) μοτίβα που δημιουργεί μπορούν να είναι: κοινά, keywords, ώρες, συσκευές, γλώσσες, τοποθεσίες, μέρες ξεχωριστά ή και συνδυαστικά.

top signals smart bidding

Για παράδειγμα μπορεί να έχει δημιουργηθεί ένα signal για αύξηση του bid για την κατάσταση: Τετάρτη 8:00-10:00 + Κινητό τηλέφωνο + keyword

via GIPHY

Η πολυπλοκότητα των signals είναι και η μαγεία του smart bidding καθώς χρησιμοποιεί παράλληλα στην ίδια καμπάνια συνδυασμούς και signals που δεν μπορούσαμε εύκολα να επηρεάσουμε με manual τρόπο.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
PodcastEpisode 25