Τι δυνατοτότητες μας δίνει το Facebook για την δημιουργία Custom Audience; Πως μπορώ να φτιάξω κοινά των αγοραστών μου με βάση το value; Γιατί είναι χρήσιμο ένα κοινό purchase με content_ids συγκεκριμένων προϊόντων;
Στο #6 Digital Jam Podcast μιλάμε για Custom Audiences στα Facebook Ads. Τόσο για ότι αφορά το facebook pixel όσο και για facebook sources και customers files. Τι επιλογές έχουμε και τι πρέπει να προσέξουμε;
Tool της εβδομάδας: Zest chrome extension & app
Link Chrome Extension: http://bit.ly/2Olzthj
Apps: http://bit.ly/2Io8Wfs
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
[…] τα custom audiences αλλά κάτι ακόμα καλύτερο είναι τα Lookalike audiences. Στο podcast […]
[…] Στη πράξη τώρα σε ένα e-commerce funnel στα facebook ads καλούμαστε να χρησιμοποιήσουμε τόσο καινούργια audience για να φέρουμε νέους πελάτες ( όπως και interest ή lookalike audience) αλλά και custom audience. […]