Στο #20 podcast του Digital Jam συζητάμε χαλαρά για Smart Bidding στα Google Search Ads σε ένα επεισόδιο που ελπίζουμε να απολαύσετε.
To Smart Bidding περιλαμβάνει πρακτικές όλες τις αυτοματοποιημένες στρατηγικές bid strategy των Google Ads που χρησιμοποιούν το machine learning, με σκοπό τη βελτιστοποίηση για μετατροπές ή την αξία μετατροπών.
Ότι Smart Bidding και αν βάλουμε, υπάρχει πάντα ο παράγοντας Quality Score
Maximize Conversions
Το bidding εκτελείται αυτόματα με σκοπό την μεγιστοποίηση των μετατροπών
Target CPA
Το bidding εκτελείται αυτόματα με βάση ένα συγκεκριμένο στόχο κόστους απόκτησης (Cost Per Acquisition) – Cost/Conversion
Maximize Conversion Value
Εδώ στόχος είναι η μεγιστοποίηση του conversion value. Οπότε σε αντίθεση με το maximize conversions, το bidding διαμοφώνεται με σκοπό να επιτευθούν μετατροπές που θα φέρουν μεγαλύτερη αξία.
Target ROAS
Σε αντίθεση με το Target CPA που ο στόχος μας είναι το cost/conversion, στο target ROAS δίνουμε στόχο το ROAS με βάση το οποίο θέλουμε να βελτιστοποιηθεί το bidding και εν τέλη να μας φέρει η συγκεκριμένη καμπάνια μας. πχ 900% προσπαθεί να φέρει για 1€ = 9€ conversion value.
Όσο περνάει ο καιρός, δεν είναι αυτοσκοπός να πάρουμε όλο το traffic , αλλά αυτό που μας δίνει το καλύτερο conversion rate
Learning Period στo Smart Bidding
Όσο τέλειο και αν θα φάνταζε το αντίθετο, όλες οι στρατηγικές που βασίζονται στο smart bidding χρειάζονται χρόνο. Συνήθως χρειάζονται 1-2 βδομάδες για να τελείωσει η learning περίοδος, αυτό εξαρτάται βέβαια και από τα conversion data που έχει στο history της. Καλό είναι να αποφεύγουμε αλλαγές στη διάρκεια του learning period.
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.
Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.
Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam
Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz