fbpx

Στο επεισόδιο 81 του Digital Jam Podcast έχουμε Newsfeed by Grow-Digital και μαζί με τον Σταύρο Θεοδωράτο συζητάμε για τρία διαφορετικά θέματα της επικαιρότητας στο digital marketing community. Από που να αρχίσουμε όμως;

Under Armour & Survivor Case

Συζητάμε για το πως η Under Armour εκτοξέυτηκε στα search terms από την χορηγία της στο Survivor. Πως ο Σταύρος μέτρησε αυτην την επιτυχία στο Grow-Digital.gr, τι σημαίνει αυτό για την κάθε εταιρεία και συζήτηση για γκρίζα διαφήμιση και sponsored content.

Νέες δυνατότητες στο Google MyBusiness

Το αγαπημένο πολλών, GMB ανακοίνωσε πολλά νέα features που αξίζουν την προσοχή μας. Συζήτηση για MyBusiness και Google Maps.

Clubhouse Rivals

Τι ξημερώνει για το Clubhouse μετά τα lockdowns; Θα γίνει EmptyHouse; Τι μπορεί να συμβεί με τους ανταγωνιστές που εμφανίζονται;

To Linkedin ανακοίνωσε ότι φτιάχνει ένα cluhouse-like feature, το οποίο μας φάνηκε υπέροχο νέο δεδομένου μάλιστα που πριν ένα μήνα που συζητούσαμε για το Clubhouse, λέγαμε πως και το Linkedin δεν έχει κάνει κάτι ακόμα; Το Spotify αγοράζει τo Locker Room App που είναι και αυτό voice-only app και τα πράγματα συνεχίζουν να έχουν ενδιαφέρον.

Το βιβλίο Bezonomics

Το Bezonomics του Brian Dumaine που αναφέρει ο ΔΚ στο podcast μπορείτε να το βρείτε διαθέσιμο για αγορά εδώ ή και εδώ.

Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε εβδομάδα. Άκου το podcast σε Spotify, Apple ή Google Podcasts.

Γίνε συνδρομητής στο podcast για να μην χάνεις κάθε νέο επεισόδιο.

Ακολούθησε το Jam:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam

Μάθε περισσότερα για εμάς:
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Μοιράσου το
Newsfeed by Grow-DigitalEpisode 81