Search

Το τέλος των Expanded Text Ads;

expanded-text-ads-digital-jam

Εδώ και λίγες μέρες μια μεγάλη αλλαγή παρουσιάστηκε σε πολλούς Google Ads λογαριασμούς, η εξαφάνιση των Expanded Text Ads (ETAs). Τι συνέβει όμως;

Το θέμα το πρωτο-παρουσίασε στις 28/8 το Search Engine Land, και μόλις χθες το πρωτοείδα και σε δικούς μου λογαριασμούς.

Αρχικά, για παράδειγμα, στη καρτέλα Ads αν πατήσετε create ad ενδέχεται να εμφανιστεί μόνο η επιλογή των Responsive Search Ads (RSAs) & Ad variation.

Ενώ κατά την δημιουργία νέου search campaign ( ag group) , τα Google Ads θα σας μεταβιβάσουν απευθείας στην δημιουργία Responsive Search Ad.

Βέβαια ακόμα και σε αυτην την περίπτωση μην απελπιστείτε, γιατί αν παρατηρήσετε καλά στην οθόνη υπάρχει μια επιλογή για switch back to text ads.

Το switch back to text ads είναι διαθέσιμο ακόμα κατά την δημιουργία ad στα υφιστάμενα ad groups, δηλαδή και πάλι πατάτε για δημιουργία responsive και κάνετε εναλλαγή.

Ήρθε το τέλος των Expanded Text Ads;

Όχι ακόμα.

Τα έχουμε ξαναπεί στα και στα digital jam podcast, ότι η Google κάνει μια συνεχή προσπάθεια να αφαιρέσει στοιχεία που κάνουν δυσκολότερο το ad optimization στο smart bidding. Επίσημα όμως όπως διαβάζουμε στο Search Engine Land που κάλυψε το θέμα, ένας εκπρόσωπος της Google ανέφερε ότι πρόκειται για πείραμα.


“We’re always testing new ways to improve our experience for our advertisers and users, but don’t have anything specific to announce right now,”

Γιατί σε ενδιαφέρει

Ακόμα και αν πρόκειται για πείραμα της Google είναι σημαντικό να δούμε την μεγάλη εικόνα, τα ETAs φτάνουν στο τέλος τους. Αν διαχειρίζεσαι μεγάλους διαφημιστικούς λογαριασμούς χωρίς RSAs ετοιμάσου, προφανώς δεν θα γίνει η αλλαγή από την μέρα στην άλλη, αλλά είναι γεγονός ότι τα RSAs δουλεύουν και μάλιστα πολύ καλά.

Μην περιμένεις την Google να σε αναγκάσει να τα χρησιμοποιείς.

Μοιράσου το

Audience & Performance Manager at 24Media

Further reading

τα άλλα conversions και goals podcast digital jam

Τα άλλα Conversions & Goals

Στο digital Jam podcast #95 ανοίγουμε το κεφάλαιο micro-goals και micro-conversions. Ποια μπορεί να είναι στο website μας και πως μπορούν να μας...

digital jam podcast specialized marketer or all around

Specialization ή All-Around;

Στο digital jam podcast 91 ανοίγουμε το μεγάλο δίλημμα του χώρου, specializations ή κάνει σαν All-around; Τι είναι καλύτερο; Στο Digital Jam Podcast...